To pierwsza w Polsce książka o merchandisingu i zarządzaniu kategorią oparta na wielu latach pracy i obserwacji rynku, zachowań klientów i zrealizowanych projektów doradczych w obszarze trade marketingu. W książce zostało omówione ponad 100 czynników, które – zgodnie z psychologią zachowań konsumenckich – wpływają na klienta w punkcie sprzedaży. Dzięki niej dowiesz się więcej o doborze asortymentu za pomocą procesu zarządzania kategorią, jak wykorzystać potencjał organizacji powierzchni sklepu, zasadach budowania intuicyjnych dla klienta ekspozycji w kategorii oraz o dodatkowych ekspozycjach w sklepie, które Klient zauważy.
320 stron praktycznych rozwiązań merchandisingowych stosowanych w sklepach
30 zasad merchandisingu dot. Organizacji powierzchni i budowania ekspozycji
20 ćwiczeń do rozwiązania i sprawdzenia swojej wiedzy
Szerokie spojrzenie na zarządzanie kategorią – niezbędny punkt wyjścia do zrozumienia procesu budowania koncepcji standardów merchandisingowych
Omówienie merchandisingu z perspektywy producenta, sklepu i klienta
Przykłady narzędzi, które pomogą w utrzymaniu standardów ekspozycyjnych
Odbierz darmowy
rozdział książki
Wypełnij formularz, w odpowiedzi otrzymasz publikację pdf z pierwszym rozdziałem książki Negocjacje – droga do porozumienia.
Dla właścicieli lub menedżerów zarządzającym punktem sprzedaży rozumianym jako sklep detaliczny z różnych branż (FMCG, DIY, RTV/AGD, fashion), a także aptekami. Mechanizmy postrzegania przez klientów (pacjentów) cen w każdym miejscu są bowiem identyczne,
Dla menadżerów odpowiadającym za sprzedaż od strony producenta, gdyż znajomość różnych technik i narzędzi związanych z zarządzaniem cenami i psychologią cen, może pomóc w rozmowach z detalistą. Naucz się stosować właściwe rozwiązanie cenowe korzystne dla detalisty jak i producenta,
Dla menadżerem marketingu lub trade marketingu który w swoich strategiach sprzedażowych opiera się tylko na modelach analitycznych, porównawczych, pomijając całą gamę rozwiązań związanych z psychologią i postrzeganiem cen przez klientów.
Spis treści
Rozdział 1: Zarządzanie kategorią
Wstęp do zarządzania kategorią – założenia i definicje