Brak produktów w koszyku.

Szkolenia

Trade Marketingowe

Główni adresaci
  • Właściciele i kierownicy punktów sprzedaży takich jak: sklepy, markety czy apteki
  • Koordynatorzy sieci handlowych i franczyzowych
  • Dyrektorzy handlowi, KAM’owie, KAS’owie, przedstawiciele handlowi, sprzedawcy
  • Dyrektorzy Marketingu i Sprzedaży, pracownicy działów marketingu i trade marketingu
Dlaczego warto wziąć udział?
  • Programy oparte o dobre praktyki zdobyte podczas wieloletniego doświadczenia trenerów -praktyków będących ekspertami trade marketingu i negocjacji, którzy nadal aktywnie działają w sprzedaży
  • Praca w oparciu o praktyczne case study Klienta autorskie ćwiczenia i metodologie ,np. WISE, DEEP oraz praktyczne ćwiczenia z wykorzystaniem magnetycznych makiet, z użyciem kamery, ćwiczenia w punktach sprzedaży.
  • Warsztatowa forma prowadzenia zajęć
  • Możliwość pogłębiania wiedzy oraz jej transfer do praktyki zawodowej dzięki zadaniom wdrożeniowym
    Praktyczne wskazówki pomagające zwiększyć rentowność i uzyskać przewagę konkurencyjną na rynku
Czego Uczestnicy nauczą podczas warsztatów:
  • Szerszego spojrzenia na kategorię i doradztwa w zakresie zarządzania kategorią
  • Budowania przewagi konkurencyjnej firmy dzięki rozwojowi umiejętności zastosowania sprawdzonych metod trade marketingowych
  • Poprawiania efektywności w zarządzaniu półką
  • Zwiększania wartości koszyka Klienta
  • Budowania długofalowej koncepcji współpracy z partnerami
  • Zwiększania wartości marży dzięki technikom pricingowym
Merytoryka:

Poniżej przedstawiamy przykładowe szkolenia z obszaru marketingu handlowego dostarczające wiedzę i rozwijające wybrane umiejętności. Realizujemy je w formie 2-dniowy warsztatów.
Na Państwa życzenie jesteśmy gotowi opracować program dopasowany do Państwa bieżących i przyszłych wyzwań biznesowych w tym obszarze.

Warsztat 1 - Zarządzanie kategorią
  • proces zarządzania kategorią
  • drzewko decyzyjne – budowanie asortymentu
  • role i strategie kategorii
  • analityka ekonomiczno – handlowa doboru asortymentu
Warsztat 2 - Merchandising – organizacja powierzchni i budowanie planogramów
  • merchandising – zasady organizacji powierzchni
  • budowanie argumentacji sprzedaży koncepcji
  • proces budowania ekspozycji
  • ćwiczenia praktyczne w punkcie sprzedaży
Warsztat 3 - Strategie wyróżniania produktu
  • taktyczna rola kategorii w promocji sprzedaży
  • podstawy promocji sprzedaży
  • promocja sprzedaży a systemy reprezentacji klientów
  • analiza promocji metodą SWOT
Warsztat 4 - Pricing – zarządzanie cenami
  • strategie cenowe – najlepsze praktyki i najczęstsze błędy
  • segmentacja produktów
  • taktyki cenowe – zastosowanie psychologii cen
  • matryca pricingowa - maksymalizacja korzyści
Warsztat 5 – Negocjacje koncepcji Trade Marketingowej z uwzględnieniem matematyki handlowej
  • przekonywanie producenta do koncepcji TM i rozwiązań punktu sprzedaży
  • język korzyści w trade marketingu
  • radzenie sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami
  • ćwiczenia argumentacyjne 1x1

Zainteresował Cię temat?

Skontaktuj się z nami

Nasi Trenerzy

Eksperci

Roman Szymczak
Specjalizacja: Trade Marketing Handlowy
Artur Dłubak
Specjalizacja: Negocjacje i Sprzedaż

Poznaj ciekawostki rynkowe

Zapisz się do newslettera
Copyright © 2021 – 2024 All Rights Reserved
Realizacja projektu Xseox Marketing
crossmenuarrow-right