Brak produktów w koszyku.

Szkolenia

Managerskie

Główni adresaci
  • Kadra menedżerska – różne szczeble w strukturze organizacyjnej, m.in.
  • Dyrektorzy i Kierownicy Działów
  • Właściciele i Kierownicy punktów sprzedaży
  • Koordynatorzy sieci handlowych i franczyzowych
Dlaczego warto wziąć udział?
  • Programy oparte o dobre praktyki zdobyte podczas wieloletniego doświadczenia trenerów -praktyków oraz sprawdzone metody światowych autorytetów zarządzania
  • Praca w oparciu o praktyczne case study oraz autorskie ćwiczenia i metodologie
  • Warsztatowa forma prowadzenia zajęć
  • Możliwość pogłębiania wiedzy oraz jej transfer do praktyki zawodowej dzięki zadaniom wdrożeniowym
  • Praktyczne wskazówki zwiększające efektywność menedżerską– skrzynka narzędziowa
Czego Uczestnicy nauczą podczas warsztatów:
  • Otrzymają wiedzę z obszaru przywództwa i metod budowania autorytetu
  • Zrozumieją różnice pomiędzy przywództwem transakcyjnym a transformacyjnym i poznają korzyści ze stosowania każdego z nich
  • Pogłębią wiedzę z obszaru przywództwa sytuacyjnego w modelu K. Blancharda i podczas case`ów przećwiczą sposoby dostosowywania przywódczego podejścia w zależności od konkretnej sytuacji
  • Poznają zestaw kluczowych narzędzi menedżerskich i odbędą trening ich stosowania w praktyce
  • Będą znali zasady delegowania zadań i będą potrafili udzielać skutecznej informacji zwrotnej, zarówno pozytywnej, jak i negatywnej
  • Rozwiną umiejętności zarządzania zespołem w sytuacji kryzysowej
  • Poznają mechanizmy motywowania i zarządzania zaangażowaniem
  • Poznają 8-etapowy model skutecznego zarządzania zmianą wg. prof. Johna Kottera 
  • Zdobędą umiejętności skutecznego zarządzania zmianą
  • Otrzymają zestaw wskazówek dotyczących prowadzenia efektywnych wystąpień
  • Nauczą się skutecznego wywierania wpływu na słuchaczy i radzenia sobie z pytaniami i ewentualnymi zastrzeżeniami 
Merytoryka:

Poniżej przedstawiamy przykładowe szkolenia z obszaru zarządzania ludźmi dostarczające wiedzę i rozwijające wybrane umiejętności menedżerskie. Realizujemy je w formie 2-dniowy warsztatów.
Na Państwa życzenie jesteśmy gotowi opracować program menedżerski dopasowany do Państwa bieżących i przyszłych wyzwań biznesowych w tym obszarze.

Warsztat 1 - Przywództwo w czasach „czarnych łabędzi” 
  • Praktyczne budowanie autorytetu lidera 
  • Efektywne modele przywództwa w zarządzaniu 
  • Przywództwo transformacyjne i partycypacyjne 
  • Przywództwo a modele podejmowania decyzji 
Warsztat 2 - Narzędzia zarządzania zespołem
  • Zasady planowania i delegowania zadań 
  • Feedback - formułowanie konstruktywnej pochwały i krytyki 
  • Mierzenie efektywności działania 
  • Zarządzanie kryzysem w zespole 
Warsztat 3 - Motywowanie i zarządzanie zaangażowaniem
  • Mechanizmy motywacji 
  • Wybrane modele motywacji 
  • Rola wartości w motywowaniu pracowników 
  • Zarządzanie zaangażowaniem w oparciu o wartości 
Warsztat 4 - Skuteczne i efektywne zarządzanie zmianą w warunkach niepewności
  • Gotowość do zmian 
  • Zmiana „twarda” a zmiana „miękka” 
  • 8-etapowy model i proces skutecznego zarządzania zmianą wg. prof. Johna Kottera 
  • 8 błędów zarządzania zmianą 
Warsztat 5 – Sztuka wystąpień publicznych w pracy Menedżera
  • Autoprezentacja – czynniki wpływające na odbiór występującego  
  • Elementy konstrukcyjne dobrej prezentacji 
  • Podstawowe zasady prowadzenia prezentacji 
  • Wywieranie wpływu na słuchaczy i radzenie sobie z zastrzeżeniami 

Zainteresował Cię temat?

Skontaktuj się z nami

Nasi Trenerzy

Eksperci

Artur Dłubak
Specjalizacja: Negocjacje i Sprzedaż
dr Paweł Pawłowski
Specjalizacja: Przywództwo i Zarządzanie

Poznaj ciekawostki rynkowe

Zapisz się do newslettera
Copyright © 2021 – 2024 All Rights Reserved
Realizacja projektu Xseox Marketing
crossmenuarrow-right