Brak produktów w koszyku.

Audyty

i Badania

Wierzymy, że solidna i rzetelna diagnoza umożliwia przygotowanie optymalnego rozwiązania dopasowanego do rzeczywistych potrzeb Klienta. Dlatego też nasze działania projektowe rozpoczynamy od rozmowy diagnostycznej, wizyty audytowej lub badań rynkowych.
Szczególne znaczenie ma to w obszarze trade marketingu, gdzie właściwy wygląd punktu sprzedaży, ułożenie asortymentu czy też sama polityka cenowa lub promocyjna może stanowić konkretną przewagę rynkową. Podobnie, ogromny wpływ na zwiększanie efektywności sprzedażowej i wzmacniania pozycji rynkowej, mają standardy sprzedaży oraz samo podejście do Klienta.
W czym możemy Ci pomóc:
  • Audyt merchandisingowy - zastosowanie zasad merchansingowych w zakresie organizacji powierzchni punktu sprzedaży, visual merchandisingu: oświetlenia, kolorystyki oraz ułożenia na półkach: ekspozycja kategorii tematycznych oraz ustawienie dodatkowych ekspozycji
  • Audyt asortymentu – weryfikacja SKU i rodzaju asortymentu, analiza drzewa kategorii
  • Audyt cenowy – analiza stosowanych oznaczeń cenowych, prowadzonych akcji marketingowych i strategii wyróżniania produktów
      • Audyt obsługi Klienta – analiza podejścia do Klienta, diagnoza postawy, wiedzy i umiejętności współpracy z Klientem
      • Audyt kompetencji handlowych - diagnoza postawy handlowej, wiedzy i umiejętności sprzedażowych, realizacja standardów sprzedaży i realizacja KPI
      • Audyt kompetencji menedżerskich - diagnoza postawy oraz wiedzy i umiejętności menedżerskich
      • Badania rynkowe: tajemniczy klient, CATI, CAWI, Exit Pool, focusowe

Zainteresował Cię ten temat!
Chcesz dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z nami

Poznaj ciekawostki rynkowe

Zapisz się do newslettera
Copyright © 2021 – 2024 All Rights Reserved
Realizacja projektu Xseox Marketing
crossmenuarrow-right