Brak produktów w koszyku.

Akademia

Lidera Przyszłości TM360

Bądź Liderem zmian i buduj wygrywające zespoły!

Akademia Lidera Przyszłości TM360 to autorska, 8-dniowa propozycja rozwoju kompetencji przywódczych zwiększających skuteczność działania zespołów sprzedażowych.
Główni adresaci

Kadra menedżerska – różne szczeble w strukturze organizacyjnej, m.in.

  • Dyrektorzy i Kierownicy Działów
  • Właściciele i Kierownicy punktów sprzedaży
  • Koordynatorzy sieci handlowych i franczyzowych
Dlaczego warto wziąć udział?
  • Procesowe podejście do rozwoju – 8 dni warsztatów poprzedzonych pre-workiem oraz post-workami
  • Program oparty o dobre praktyki zdobyte podczas wieloletniego doświadczenia trenerów -praktyków oraz sprawdzone metody światowych autorytetów zarządzania
  • Praca w oparciu o praktyczne case study oraz autorskie ćwiczenia i metodologie
  • Warsztatowa forma prowadzenia zajęć
  • Możliwość pogłębiania wiedzy oraz jej transfer do praktyki zawodowej dzięki zadaniom wdrożeniowym
  • Utrwalanie wiedzy w czasie – cykl działań wzmacniających po zakończeniu warsztatów
  • Praktyczne wskazówki pomagające budować zwycięskie zespoły i uzyskać przewagę konkurencyjną na rynku – skrzynka narzędziowa
  • Możliwość rozwoju indywidualnego w formie bezpośrednich spotkań coachingowych
  • Dyplom ukończenia Akademii Lidera po zdanym egzaminie
Czego Uczestnicy nauczą podczas warsztatów:
  • Otrzymają profesjonalną wiedzę oraz kluczowe umiejętności, pozwalające skutecznie i efektywnie zarządzać zespołami sprzedażowymi
  • Zwiększą swoją świadomość, że można oraz należy wyjść ze strefy komfortu i pozyskać nowe umiejętności oraz wiedzę pozwalające efektywniej i skuteczniej prowadzić zwycięskie zespoły sprzedażowe
  • Zbudują w sobie motywację do wytężonej pracy własnej i rozwoju własnych kwalifikacji w obszarze zarządzania, przywództwa i budowania autorytetu
  • Poznają model i narzędzia zarządzania zmianą ułatwiających budowanie zmotywowanych zespołów potrafiących budować przewagę konkurencyjną na rynku
Merytoryka:

8 dni praktycznych warsztatów zapewniających Uczestnikom wiedzę i praktyczny trening umiejętności stosowania najlepszych metod i technik przywódczych zwiększających skuteczność realizowanych celów biznesowych i wzrost sprzedaży.
W ramach Akademii realizujemy cztery 2-dniowe warsztaty:

Warsztat 1 - Skuteczne i efektywne przywództwo transformacyjne w niestabilnych czasach „czarnych łabędzi”
  • Efektywna i perswazyjna w codziennej pracy Lidera
  • Model komunikacji w praktyce (w oparciu o Insights Discovery oraz Facet5)
  • Oczekiwania względem Lidera Przyszłości i narzędzia pozwalające skutecznie budować autorytet
  • Przegląd „najlepszych praktyk” jeśli chodzi o autorytet w realnym działaniu
  • Tradycyjne modele hierarchiczne
  • Przywództwo partycypacyjne i transformacyjne (model K. Blancharda, Johna C. Maxwella oraz „heroicznego przywództwa”)
  • Przywództwo a zarządzanie – podobieństwa i różnice
Warsztat 2 - „Służebny i partycypacyjny model przywództwa K. Blancharda w realnej praktyce zarządczej”
  • Model K. Blancharda Przywództwa Sytuacyjnego – czym jest i jakie są jego kluczowe założenia
  • Diagnoza własnego stylu przywództwa
  • Studia przypadków i scenki z odniesieniem do omawianego modelu Przywództwa Sytuacyjnego
  • „Scenki”, czyli przykładowe rozmowy „one to one” w oparciu o model rozmowy rozwojowej K. Blancharda
  • Model coachingu sprzedażowego z Podwładnymi w oparciu o paradygmat Przywództwa Sytuacyjnego K. Blancharda
Warsztat 3 – Zarządzanie zmianą w zespole oraz budowanie zaangażowania i motywowanie jego zespołu w sytuacji zmian
  • Przywództwo a zarządzanie zmianą
  • Rodzaje zmian
  • Zarządzanie zmianą a role, w które powinien skutecznie wejść Lider
  • Cykl zmiany i fazy przechodzenia przez zmiany
  • Model „ośmiu kroków” zarządzania zmianą w ujęciu prof. Johna Kottera
  • Zaangażowanie i motywacja – „żeby chciało się chcieć”
  • Podstawy funkcjonowania „zdrowych zespołów”
  • Znamiona dysfunkcyjnych zespołów na podstawie wybranych modeli efektywności zespołów (P. Lencioni, CH.W. Moor, J. Gottman, H. Fensterheim) oraz sposoby na ich zmianę w kierunku zespołów wygrywających
Warsztat 4 – Coaching i mentoring jako metody rozwoju Liderów Przyszłości
  • Coaching a mentoring – kiedy i co zastosować?
  • Etapy realizacji coachingu
  • Metoda Grow w coachingu
  • Prowadzenie rozmów motywujących i rozwojowych oraz radzenie sobie z oporem

Zainteresował Cię temat?

Skontaktuj się z nami

Nasi Trenerzy

Eksperci

dr Paweł Pawłowski
Specjalizacja: Przywództwo i Zarządzanie

Poznaj ciekawostki rynkowe

Zapisz się do newslettera
Copyright © 2021 – 2024 All Rights Reserved
Realizacja projektu Xseox Marketing
crossmenuarrow-right