Brak produktów w koszyku.

Akademia

Sprzedaży TM360

Rozwiń biznes, ale najpierw zacznij od siebie!

Akademia Sprzedaży TM360 to autorska 8-dniowa propozycja rozwoju kompetencji sprzedażowych wpływających na skuteczności i wzrost sprzedaży.
Główni adresaci

Osoby pracujące z Klientem, w szczególności:

  • Sprzedawcy Stacjonarni
  • Handlowcy/Przedstawiciele Handlowi/Przedstawiciele Farmaceutyczni
  • KAM/KAS
Dlaczego warto wziąć udział?
  • Procesowe, merytoryczne podejście do rozwoju – 8 dni warsztatów poprzedzonych testem wiedzy oraz po warsztatach zadaniami wdrożeniowymi
  • Program oparty o dobre praktyki zdobyte podczas wieloletniego doświadczenia trenerów -praktyków w sprzedaży
  • Praca w oparciu o praktyczne scenki i case study oraz autorskie ćwiczenia i metodologie
  • Warsztatowa forma prowadzenia zajęć
  • Możliwość pogłębiania wiedzy oraz jej transfer do praktyki zawodowej dzięki zadaniom wdrożeniowym
  • Praktyczne wskazówki pomagające budować przewagę konkurencyjną na rynku i zwiększać sprzedaż
  • Dyplom ukończenia Akademii Sprzedaży TM360
Czego Uczestnicy nauczą podczas warsztatów:
  • Otrzymają kompleksową wiedzę i umiejętności niezbędne do prowadzenia skutecznej sprzedaży
  • Przećwiczą stosowanie sprawdzonych narzędzi skutecznego badania potrzeb Klienta i zadawania pytań
  • Wzmocnią pewność siebie i umiejętności przekonywania do swoich koncepcji i rozwiązań w celu osiągania zamierzonych rezultatów
  • Otrzymają wiedzę i umiejętności z zakresu radzenia sobie z manipulacją, zastrzeżeniami i skuteczną obroną ceny
Merytoryka:

8 dni praktycznych warsztatów zapewniających Uczestnikom wiedzę i praktyczny trening umiejętności pomagających zwiększać wyniki sprzedaży.
W ramach Akademii realizujemy cztery 2-dniowe warsztaty:

Warsztat 1 – Sztuka badania potrzeb Klienta
  • Typologia psychologiczna stron w procesie sprzedaży
  • Pytania niezbędne w określaniu potrzeb Klienta, czyli o co naprawdę chodzi Klientowi
  • Zasady prezentowania atutów własnej oferty na tle konkurencji na podstawie struktury 4P jako kluczowy element dla efektywnego przekonywania współrozmówców.
  • Elementy porównawcze
  • Kwantyfikacja rzeczowa
  • Potrzeba – jak powinniśmy ją rozumieć?
  • Kreowanie potrzeb - motywy zakupowe Klientów?
  • Błędy w diagnozie potrzeb (potrzeba – stanowisko - opis sytuacji)
Warsztat 2 – Efektywna praca z pytaniami
  • Systemy reprezentacji klientów
  • Meta programy wspierające sprzedaż
  • Sposoby zadawania pytań i ich znaczenie dla jakości sprzedaży
  • Aktywne słuchanie i zwroty perswazyjne jako podstawowe narzędzia w komunikacji z Klientem
  • Podsumowywanie tego, co usłyszeliśmy jako narzędzie pozwalające na potwierdzenie motywów i potrzeb Klienta
Warsztat 3 – Mówienie językiem Klienta i argumentacja korzyści
  • Rodzaje argumentacji
     - argumentacja klasyczna
    -  argumentacja socjotechniczna
  • Język korzyści i jego znacznie
  • Odwołanie się do potrzeb Klienta jako podstawa prezentowania oferty
  • Zasady i efektywne metody skutecznej prezentacji handlowej
Warsztat 4 – Obrona ceny i radzenie sobie z obiekcjami
  • Typologia gotowości zakupowej klientów
  • Zarządzanie zastrzeżeniami i obiekcjami
  • Różne gry klientów w procesie sprzedaży
  • Zasady taktyki ustępstw
  • Impas racjonalny i emocjonalny

Zainteresował Cię temat?

Skontaktuj się z nami

Nasi Trenerzy

Eksperci

Artur Dłubak
Specjalizacja: Negocjacje i Sprzedaż

Poznaj ciekawostki rynkowe

Zapisz się do newslettera
Copyright © 2021 – 2024 All Rights Reserved
Realizacja projektu Xseox Marketing
crossmenuarrow-right