Brak produktów w koszyku.

Nasz

Zespół

Roman Szymczak
Prezes Zarządu
Expert Trade Marketing
Milena Wzorek
Wiceprezes TM360
Manager ds. szkoleń i rozwoju
Ewa Bartczak
Dyrektor ds. Operacyjnych i Rozwoju
Monika Dutkiewicz
Manager ds. sprzedaży i obsługi kluczowych klientów
Estera Patynowska
Specjalista ds. sprzedaży internetowej i social media
Patrycja Herda-Niszcz
Sales Manager

Kluczowi

Trenerzy

Roman Szymczak
Specjalizacja: Trade Marketing Handlowy
Piastował stanowiska managera w takich firmach jak: Makro Cash & Carry, Tradis, Kaufland. Zdobywał rynki krajowe i międzynarodowe jako Commercial Director w holenderskiej firmie zajmującej się dystrybucją narzędzi.
Jako Prezes Zarządu zarządzał siecią sklepów detalu własnego i franczyzowego jednej z wiodących w Polsce spółek w branży FMCG.
Ukończył Zarządzanie i Marketing UMCS w Lubinie oraz studia MBA University of Illinois. Uczestnik studiów podyplomowych Master Class of Management – Psychologia Działań Menadżerskich SWPS w Warszawie. Laureat prestiżowej nagrody konkursu Trener Sprzedaży 2015 Polish National Sales Awards.
Od wielu lat jest trenerem biznesu i ekspertem trade marketingu detalicznego. Jest wykładowcą na studiach podyplomowych oraz prelegentem wielu konferencji branżowych.
Autor książki „Merchandising w aptece – czyli jak dostosować aptekę do oczekiwań pacjenta”, "Pricing - jak zarządzanie ceną może zwiększyć zyski w detalu", "Merchandising - zarządzanie kategorią w punkcie sprzedaży" oraz wielu specjalistycznych publikacji dla czasopism branżowych.
Artur Dłubak
Specjalizacja: Negocjacje i Sprzedaż
Absolwent Zarządzania Przedsiębiorstwem i Managementu na Fern Akademie w Hamburgu, Marketingu i Sprzedaży na WSHiFM w Warszawie oraz Wprowadzania Innowacji i Zmiany na York St. John University w Yorku.
Jako jeden z nielicznych Polaków uzyskał dyplom Studium Zarządzania Supermarketami w instytucie IGA w Atlancie.
Od prawie 30 lat w sprzedaży sieciowej FMCG/DIY oraz dystrybucji FMCG/Non Food a także od 20 lat w produkcji i handlu materiałami budowlanymi. Pełnione funkcje: dyrektora hipermarketów, zarządzania zapasami, supply chain, sprzedaży, marketingu & rozwoju biznesu, dyrektora generalnego w takich firmach, jak: Metro, Tesco, Leroy Merlin, Perekriostok (X5) Rosja, Dixy Rosja, Kreisel GmbH Russland, Megapolis Group Rosja, IGA Russia, Barlinek Rosja.
Jako ekspert - trener i coach od 20 lat zajmuje się rozwojem kompetencji kadry managerskiej, w tym pod kątem szybkiego i skutecznego działania oraz optymalizacji procesów decyzyjnych. Działania doradcze, szkoleniowe i coachingowe kieruje w stronę managerów na szczeblu średnim, top oraz executive. Od prawie 6 lat rozwija szkoleniowo i coachingowo siły sprzedaży w branży e-commerce / digital marketingu.
Autor książki: Sprzedawanie jest sztuką oraz Negocjacje - droga do porozumienia.

dr Paweł Pawłowski
Specjalizacja: Przywództwo i Zarządzanie
Praktyk Sprzedaży, Trener, Coach i Wykładowca Akademicki

W TM360 jestem Partnerem. Odpowiadam za pozyskiwanie Nowych Klientów oraz prowadzenie projektów doradczo – szkoleniowych dla kadry menedżerskiej oraz sił sprzedaży w charakterze master trenera i coacha.

Mam za sobą ponad 30 letnie doświadczenie pracy w szeroko rozumianym biznesie – od Przedstawiciela Handlowego począwszy, poprzez Menedżera i Dyrektora Sprzedaży, aż do Szefa i Właściciela własnych biznesów.

Wystartowałem w czasach, kiedy Polska zaczynała wielką transformację ustrojową, przechodząc od socjalizmu do kapitalizmu.

Wiele lat praktyki biznesowej, i bezcenne doświadczenie menedżerskie, zdobyłem pracując dla renomowanych firm doradczych i szkoleniowych: 4Results, McHayes, AchieveGlobal, Mercuri International Poland, Harvard Business Review, ICAN Institute, Sandler Training& House of Skills.

Jestem cenionym ekspert w dziedzinie szeroko rozumianej Psychologii Biznesu. Poprzez działania doradczo – szkoleniowe wspieram swoich Klientów w zwiększaniu efektywności przywództwa, zarządzania sprzedażą, sprzedaży i negocjacji. Pracując dla wielu firm, związanych z branżą szkoleniowo – doradczą, poprowadziłem ponad 3000 dni szkoleniowych i coachingowych dedykowanych praktycznie wszystkim sektorom biznesu – pracuję, między innymi, z firmami farmaceutycznymi, bankami, firmami ubezpieczeniowymi rynkiem FMCG oraz DIY i firmami produkcyjnymi. Szczególnie wyraziste doświadczenia zdobyłem w obszarze Executive Coaching oraz w prowadzeniu strategicznych warsztatów z przywództwa i zarządzania siłami sprzedaży.
Jacek Klimek
Specjalizacja: Trade Marketing  i Negocjacje
Posiada szerokie doświadczenie na stanowiskach menadżerskich w działach zakupów i sprzedaży w międzynarodowych i polskich firmach takich jak :Komfort, OBI, Nomi, Sopro. Tworzył od podstaw Category Management w OBI jako Purchasing Manager we wszystkich kategoriach produktowych. Swoje doświadczenie wykorzystał jako Commercial Director w sieci NOMI. Ze strony producenckiej tworzył zręby trade marketingu dla SOPRO. Jako Dyrektor Zarządzający BRIPOX otworzył dla kleju Kropelka nowe zagraniczne rynki i zdobył pozycję leadera w Polsce.
Po pierwszych studiach z Zarządzania i Marketingu na WSAiB w Gdyni ukończył MBA na University of Illinois oraz finansowe MBA na Ernst and Young Academy of Business. Jest alumnem kilku programów Post MBA na ICAN Institute z dziedziny Strategic, Personal, i Neuro leadership..
Od wielu lat certyfikowany trener businessu specjalizujący się w trade marketingu detalicznym ze strony sklepów i producenta. Autor publikacji dla Szefa Sprzedaży. Członek Komitetu Doradczego Category Management Poland and CEE Retail Summit
Rozwój
Wiedza
Partnerstwo
Entuzjazm

Poznaj ciekawostki rynkowe

Zapisz się do newslettera
Copyright © 2021 – 2024 All Rights Reserved
Realizacja projektu Xseox Marketing
envelopephone-handsetcrossmenuarrow-right