Brak produktów w koszyku.

Książka

Negocjacje

Książka Negocjacje

DROGA DO POROZUMIENIA
Książkę, którą wspólnie prezentujemy, postanowiliśmy napisać jako praktyczny poradnik dla osób, które podejmują się negocjacji w handlu. Prowadzenie rozmów biznesowych nie jest łatwe, gdyż istnieją różne nawyki, przyzwyczajenia, stereotypy, które – jak dogmaty – obowiązują jako wzorce procesu negocjacyjnego. Strategie „nieustępliwego i niedostępnego” negocjatora, który, stosując manipulacyjne techniki, realizuje założone cele firmy, do dzisiaj są niezwykle popularne. A jak do takiej postawy dołożymy jeszcze arogancję drugiej strony, połączoną z ordynarnością, można odnieść wrażenie, że sztuka negocjacji to bardziej poziom prymitywizmu niż awangardowej galerii.
210 stron wartościowych treści dla zespołów sprzedażowych i kupieckich
20 opisanych technik negocjacyjnych
22 case study z rzeczywistych sytuacji negocjacyjnych
Praktyczne etapy procesu negocjacyjnego
Style negocjacyjne, które zapewnią odpowiednie przygotowanie do negocjacji
Konflikt i impas w negocjacjach oraz sposoby radzenia sobie w każdej sytuacji

Odbierz darmowy

rozdział książki

Wypełnij formularz, w odpowiedzi otrzymasz publikację pdf z pierwszym rozdziałem książki Negocjacje – droga do porozumienia.

Zainteresowany/na tą książką?

Kliknij poniższy przycisk i przejdź do sklepu
Dla kogo jest ta książka
  • Książka skierowana jest do każdej osoby, która prowadzi negocjacje handlowe
    na różnych poziomach odpowiedzialności. Publikacja jest doskonałym poradnikiem dla osób pracujących u producentów czy dystrybutorów, spotykających się przy stole negocjacyjnym.
  • Do dyrektorów sprzedaży, dyrektorów handlowych, kierowników kluczowych klientów
    (KAM-ów, KAS-ów) czy innych przedstawicieli producenta.
    Prezentujemy w książce również rozwiązania niezbędne dla reprezentantów sieci detalicznych i innych kupujących. Mogą z niej skorzystać dyrektorzy zakupów, kupcy, zarządzający kategorią oraz osoby podejmujące decyzje zakupowe dla swoich firm.
  • Dla każdego, kto pracuje w biznesie znajdzie dla siebie odpowiednią wiedzę oraz praktyczne case studies, które będą pomocne w rozmowach negocjacyjnych.
Spis treści
Rozdział 1: Negocjowanie w sprzedaży
  • Czym są negocjacje?
  • Czym jest negocjowanie w sprzedaży?
  • Różnice pomiędzy sprzedawaniem a negocjowaniem
  • Postrzeganie negocjowania
  • Falstarty w negocjowaniu
  • CASE STUDY: „Kiedy byłem małym chłopcem, hej…”
  • Prawidłowy start w negocjowaniu
  • CASE STUDY: „Czego nauczyli mnie Holendrzy”
Rozdział 2: Etapy procesu negocjowania
  • ETAP 1: Przygotowanie
  • CASE STUDY: „Scenariusze negocjacyjne kluczem do skutecznych negocjacji”
  • ETAP 2: Otwarcie
  • CASE STUDY: „Jak, dzięki zegarkowi treningowemu szybko podpisałem kontrakt?”
  • ETAP 3 : Rozwinięcie
  • CASE STUDY: „Jak kupiłem koncepcję, nie zwracając uwagi na ceny?”
  • ETAP 4: Zamknięcie
  • CASE STUDY: „Dlaczego zakończenie negocjacji to początek kolejnych?”
  • Style negocjacyjne
  • Pięć stylów negocjacyjnych
  • Konkurowanie
  • CASE STUDY: „ Jak Dawid z Goliatem”
  • Unikanie
  • CASE STUDY: „W poszukiwaniu czasu na lepsze warunki”
  • Dostosowanie się
  • CASE STUDY: „ A jednak moja żona ma zawsze rację”
  • Kompromis
  • CASE STUDY: „Bardzo trudne rozmowy, z których nie jestem zadowolony”
  • Współpraca
  • CASE STUDY: „Nowe, kreatywne pomysły, które godzą interesy”
  • Podsumowanie
Rozdział 3: Psychologia negocjatorów
  • Cztery kolory
  • Melancholicy – niebiescy
  • Cholerycy – czerwoni
  • Sangwinicy – żółci
  • Flegmatycy – zieloni
  • Podsumowanie
  • Kolorystyczny Efekt Motyla
  • 16 osobowości
  • 4 obszary zachowań
  • Podsumowanie
Rozdział 4: Zasady i techniki negocjacyjne
  • Wprowadzenie
  • Wybrane techniki negocjacyjne
  • Deprecjacja wartości ustępstw
  • Kontrolowany przeciek
  • Nagroda w raju
  • Presja nieprzewidywalności
  • Czerwony śledź
  • Próbny balon
  • Ingracjacja
  • Pusty portfel
  • Fajtłapa
  • Kosmiczna oferta
  • Blef
  • Odmowa negocjowania
  • Groźba konsekwencji
  • Presja czasu
  • Atak personalny
  • Wzbudzanie poczucia winy
  • Eskalacja żądań
  • Brak uprawnień
  • Rozbicie
  • Zmiękczenie betonu: technika otwarcia
  • Krakowski targ: technika rozwinięcia
  • Dobry i zły policjant: technika zamknięcia
  • CASE STUDY: Negocjacje, które zapamiętam do końca życia
  • Podsumowanie
Rozdział 5: Impas i konflikt w negocjacjach
  • Wprowadzenie
  • Konflikt interesów
  • CASE STUDY: „Po prostu nie dostałem zgody”
  • Konflikt danych
  • CASE STUDY: Negocjacje oparte na zmanipulowanych danych
  • Konflikt struktury
  • CASE STUDY: „…Siła i moc to nie wszystko”
  • Konflikt wartości
  • CASE STUDY: „Przyznaj się kim jesteś…”
  • Konflikt relacji
  • CASE STUDY: „Nie wiem dlaczego, ale nie lubię gościa”
  • Następstwa konfliktów w negocjacjach
  • Impas w negocjacjach
  • Techniki zarządzania impasem
  • Metoda drobnych kroków
  • Przystanek
  • Prolongata
  • Wypuszczenie pary
  • Mediacja
  • Zmiana stylu negocjacji
  • Model wychodzenia z konfliktu i impasu
  • Zakończenie

Nie zwlekaj i kup książkę już dziś!

Autorzy

Książki

Roman Szymczak
Specjalizacja: Trade Marketing Handlowy
Artur Dłubak
Specjalizacja: Negocjacje i Sprzedaż

Poznaj ciekawostki rynkowe

Zapisz się do newslettera
Copyright © 2021 – 2024 All Rights Reserved
Realizacja projektu Xseox Marketing
crossmenuarrow-right