Brak produktów w koszyku.

Książka

PRICING

Książka Pricing

Jak zarządzanie ceną może zwiększyć zyski w detalu
Książką „PRICING  jak zarządzanie ceną może zwiększyć zyski w detalu” to praktyczne kompendium wiedzy na temat psychologii cen, postrzegania cen przez klientów czy działaniach niecenowych zwiększających marże w detalu. W niej zostały zaprezentowane narzędzia i techniki pricingowe, dzięki którym właściciel sklepu czy apteki może podnieść rentowność swojej placówki dźwignią pricingową, nie tracąc ilości dotychczas odwiedzanych klientów.
Książka pokazuje praktyczne przykłady związane z pricingiem do zastosowania w różnych branżach. Zawarte są w niej również Romana Szymczaka autorskie, niespotykanie nigdzie wcześniej badania na klientach odnośnie ich postrzegania ceny, plakatu promocyjnego czy cenówki.
150 stron poświęconych mechanizmom pricingowym, dzięki którym można zwiększyć marżę
35 taktyk psychologii cen stosowanych przez sklepy stacjonarne i internetowe
Prezentacja wielu rynkowych przykładów dobrych praktyk i błędów w zarządzaniu cenami
Wyjaśnienie znaczenia dźwigni pricingowej w budowaniu rentowności
Niecenowe strategie budowania skutecznych promocji w sklepach
Prezentacja nowoczesnych rozwiązań zarządzania cenami w sieciach detalicznych, dzięki zastosowaniu aplikacji Pricely

Odbierz darmowy

rozdział książki

Wypełnij formularz, w odpowiedzi otrzymasz publikację pdf z pierwszym rozdziałem książki Negocjacje – droga do porozumienia.

Zainteresowany/na tą książką?

Kliknij poniższy przycisk i przejdź do sklepu
Dla kogo jest ta książka
  • Dla właścicieli lub menedżerów zarządzającym punktem sprzedaży
    rozumianym jako sklep detaliczny z różnych branż (FMCG, DIY, RTV/AGD, fashion), a także aptekami. Mechanizmy postrzegania przez klientów (pacjentów) cen w każdym miejscu są bowiem identyczne,
  • Dla menadżerów odpowiadającym za sprzedaż od strony producenta, gdyż znajomość różnych technik i narzędzi związanych z zarządzaniem cenami i psychologią cen, może pomóc w rozmowach z detalistą. Naucz się stosować właściwe rozwiązanie cenowe korzystne dla detalisty jak i producenta,
  • Dla menadżerów marketingu lub trade marketingu który w swoich strategiach sprzedażowych opiera się tylko na modelach analitycznych, porównawczych, pomijając całą gamę rozwiązań związanych z psychologią i postrzeganiem cen przez klientów.
Spis treści
Rozdział 1: Zarządzanie cenami - jak do tego podejść?
  • Cena jako element marketingu
  • Dźwignia pricingowa
  • Motywy zakupowe klienta a cena sprzedaży
  • Determinanty cenowe i ich znaczenie dla detalu
  • Neuropricing – jak do tego tematu podejść?
  • Narzut a marża – czy jest różnica?
  • Prawo a cena – co warto wiedzieć?
Rozdział 2: Proces zarządzania cenami w detalu
  • Strategie marżowania stosowane w detalu
  • Przykłady związane z podejściem do marży
  • Zaawansowany proces zarządzania cenami w detalu
Rozdział 3: Psychologia cen i wpływ na decyzje klienta
  • Mity dotyczące cen
  • Cena a wartość
  • Postrzeganie ceny przez klientów
  • Segmentacja klientów
  • Proces decyzyjny klienta
  • Doświadczenie miejsca a cena
Rozdział 4: Techniki #pricing top 35
Rozdział 5: Niecenowe działania zwiększające marżę
  • Wdrożenie merchandisingowe
  • Wyróżnienie materiałami pos
  • Wyróżnienie dodatkowymi korzyściami dla klienta
Rozdział 6: Oznaczenia cenowe w detalu
  • Etykieta cenowa na listwie cenowej
  • Plakat informacyjny lub promocyjny
Rozdział 7: Cena a promocja
  • Co to jest promocja?
  • Po co organizujemy promocje?
  • Rodzaje promocji
  • Nazwy promocji
  • Rodzaje akcji marketingowych niezwiązanych z ceną
  • Miejsce pokazywania promocji
  • Top 10 błędów w organizowaniu promocji
  • Proces budowania skutecznych promocji
Rozdział 8: Nowoczesne narzędzia pricingowe stosowane w detalu

Nie zwlekaj i kup książkę już dziś!

Autor

Książki

Roman Szymczak
Specjalizacja: Trade Marketing Handlowy

Poznaj ciekawostki rynkowe

Zapisz się do newslettera
Copyright © 2021 – 2024 All Rights Reserved
Realizacja projektu Xseox Marketing
crossmenuarrow-right