Kierownicy i właściciele sklepów „poszukujących” okazji cenowych na rynku
Niski poziom lojalności sklepów wobec sieci
Cel
ZBUDOWANIE „PERFECT STORE” DLA FLORPLANU I TOP 15 KATEGORII SIECI
WZROST ILOŚCI KLIENTÓW (PARAGONÓW) W SIECI FRANCZYZOWEJ
ZWIĘKSZENIE LOJALNOŚCI ZAKUPOWEJ FRANCZYZOBIORCÓW
Zastosowane narzędzia
Audyt obecnie stosowanych rozwiązań i analiza potencjału rozwoju wybranych kategorii produktowych sieci
Cykl warsztatów „Akademii Trade Marketingu TM360”wraz z zadaniami wdrożeniowymi (dział operacji i centrala marketing)
Doradztwo koncepcyjne – wspólne wypracowanie rozwiązań „Perfect Store” florplanów i zarządzania kategorią (asortyment, ekspozycja, ceny i promocje) dla różnych formatów sklepów
Wprowadzenie wspólnego systemu analizy wskaźników efektywności operacyjnej sklepów w sieci franczyzowej
Efekty
Wdrożenie rozwiązań „Perfect Store” w sieci – 28% sklepów w pierwszym roku wdrożenia
Zwiększenie lojalności franczyzobiorców w sieci do 91% asortymentu
Wzrost sprzedaży w sieci o 13%
Zrozumienie i adaptacja standardów ekspozycyjnych przez franczyzobiorców -postaudyt 87% (TOP 15 kategorii)
Wzrost ilości klientów (paragonów) w sieci franczyzowej o 7%
Zwiększenie dodatkowych przychodów od producentów dla sieci i franczyzobiorców o 27%
Poznaj ciekawostki rynkowe
Zapisz się do newslettera
Dane adresowe
TM360 Sp. z o. o. Aleja Jana Pawła II 27 00-867 Warszawa Email: biuro@tm360.pl Tel. 889 896 999 NIP: 527 285 70 13