Brak produktów w koszyku.

Case

STUDY

Producent w branży spożywczej(Kierownicy zmian i działów – kilka grupa szkoleniowych po 15 osób)
Kategoria:
FMCG

Producent w branży spożywczej (Kierownicy zmian i działów – kilka grupa szkoleniowych po 15 osób)

Wyzwanie
  • Niewystarczająca świadomość biznesowa
  • Brak rozumienia swojej roli menedżerskiej
  • Zbyt duża spolegliwość w stosunku do podwładnych
  • Problem w udzielaniu negatywnej informacji zwrotnej
  • Brak zasad współpracy w zespole
  • Brak zasad delegowania i egzekwowania
  • Problemy ze skutecznym motywowaniem podwładnych
  • Nieinicjowanie zmian oraz zbyt małe wspieranie wprowadzanych zmian
Cel
  • ZROZUMIENIE ROLI I ODPOWIEDZIALNOŚCI MENEDŻERA – LIDERA ZMIAN
  • ZBUDOWANIE EFEKTYWNIE DZIAŁAJĄCYCH ZESPOŁÓW
  • ZWIĘKSZENIE BIZNESOWYCH ORAZ MIĘKKICH UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH
Zastosowane narzędzia
  • Testy wiedzy, ankiety diagnostyczne i wywiady bezpośrednie z wybranymi Przełożonymi oraz Uczestnikami
  • Cykl 6 warsztatów z zakresu umiejętności przywódczych i biznesowych poprzedzonych działaniami przedszkoleniowymi oraz zakończonych zadaniami wdrożeniowymi
  • Transfer wiedzy do praktyki zawodowej – obserwacja pracy Kierowników w ich miejscu pracy
  • Testy wiedzy na koniec projektu
Efekty
  • Zmiana postrzegania swojej roli menedżerskiej – Menedżer jako Lider Zmian
  • Zmniejszenie narzekań i mniejszy opór w zespołach w związku z wprowadzanymi w organizacji zmianami (nowy sposób współpracy ze sprzedażą)
  • Wzrost kompetencji menedżerskich potwierdzonych testami o 44% oraz informacją zwrotną od podwładnych i przełożonych

Poznaj ciekawostki rynkowe

Zapisz się do newslettera
Copyright © 2021 – 2024 All Rights Reserved
Realizacja projektu Xseox Marketing
crossmenuarrow-right