0
Brak produktów w koszyku.
Home
O TM360
Zespół
Misja Wizja Wartości
Partnerzy
Referencje
Oferta
Szkolenia
Marketing handlowy
Managerskie
Sprzedażowe
Negocjacyjne
Akademie TM360
Akademia Trade Marketingu TM360
Akademia Sprzedaży TM360
Akademia Negocjacji TM360
Akademia Kupca TM360
Akademia KAM B2B TM360
Instytut Przywództwa i Zarządzania TM360
Akademia Przywództwa Przyszłości TM360
Audyty i badania
Doradztwo
Publikacje TM360
Konferencje TM360
EMBA TM360
Aktualności
Sklep
Case Study
Kontakt
Product
Pricing
Resources
Community
Tutorials
Customers
Blog Post
All Event
Case Study
Featured Resources
About
Our Team
Leadership
New updates
Docs
Case
STUDY
Producent leków i suplementów
Kategoria:
FARMACJA
Producent leków i suplementów
Wyzwanie
Brak odzwierciedlenia udziałów sprzedaży brand-ów w aptekach
Trudności we wprowadzeniu nowych produktów w marce parasolowej do aptek
Niska świadomość rozwiązań marketingowych w zespole handlowym
Cel
EGZEKUCJA STANDARDÓW ZGODNIE Z UMOWĄ
WPROWADZENIE NOWYCH PRODUKTÓW NA RYNEK
WZROST KOMPETENCJI ZESPOŁU HANDLOWEGO W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA KATEGORIĄ
Zastosowane narzędzia
Audyt obecnie stosowanych rozwiązań producenta w aptekach
Doradztwo koncepcyjne – analiza potencjału brand-ów w kategoriach dla poszczególnych sieci aptek oraz aptek indywidualnych
Cykl warsztatów „Akademii Trade Marketingu TM360” wraz z zadaniami wdrożeniowymi dla brand managerów oraz zespołów KAM-ów, KAS-ów
Cykl warsztatów „Negocjacji Koncepcji”
Wizyty podwójne trenera z KAM, KAS w celu rozwoju ich kompetencji w ich sytuacjach biznesowych
Postaudyt zastosowanych rozwiązań w sieciach aptek i aptekach indywidualnych
Efekty
Wypracowanie indywidualnych dla każdej sieci aptek rozwiązań zarządzania kategorią dla parasola marek producenta
Wzrost sprzedaży marek producenta w kategorii od 13% do 46% rdr
Wprowadzenie nowych produktów do aptek (67% numerycznie) w ciągu pierwszego roku
Wzrost kompetencji zespołu handlowego (KAM-ów, KAS-ów) z zakresu zarządzania kategorią
Wprowadzenie do umów w sieciach aptek dodatkowych warunków realizacji celów ekspozycyjnych
Realizacja standardów ekspozycyjnych producenta w sieciach aptek na poziomie 79%
Poznaj ciekawostki rynkowe
Zapisz się do newslettera
Imię i nazwisko
Email
Wyślij
Zapisałeś się do newslettera
An error occured.
Dane adresowe
TM360 Sp. z o. o.
Aleja Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa
Email:
biuro@tm360.pl
Tel.
889 896 999
NIP: 527 285 70 13
o TM360
Zespół
Referencje
Partnerzy
Blog
Informacje prawne
Polityka prywatności
Regulamin sklepu
Ogólne warunki świadczenia usług szkoleniowych
Usługi
Akademia Trade Marketingu TM360
Akademia zarządzania sprzedażą TM360
Akademia Negocjacji TM360
Akademia Kupca TM360
Akademia KAM B2B TM360
Instytut Przywództwa i Zarządzania TM360
Copyright © 2021 – 2024 All Rights Reserved
Realizacja projektu
Xseox Marketing
arrow-down
angle-down
cross
menu
arrow-right