Brak produktów w koszyku.

Case

STUDY

Producent leków i suplementów
Kategoria:
FARMACJA

Producent leków i suplementów

Wyzwanie
  • Brak odzwierciedlenia udziałów sprzedaży brand-ów w aptekach
  • Trudności we wprowadzeniu nowych produktów w marce parasolowej do aptek
  • Niska świadomość rozwiązań marketingowych w zespole handlowym
Cel
  • EGZEKUCJA STANDARDÓW ZGODNIE Z UMOWĄ
  • WPROWADZENIE NOWYCH PRODUKTÓW NA RYNEK
  • WZROST KOMPETENCJI ZESPOŁU HANDLOWEGO W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA KATEGORIĄ
Zastosowane narzędzia
  • Audyt obecnie stosowanych rozwiązań producenta w aptekach
  • Doradztwo koncepcyjne – analiza potencjału brand-ów w kategoriach dla poszczególnych sieci aptek oraz aptek indywidualnych
  • Cykl warsztatów „Akademii Trade Marketingu TM360” wraz z zadaniami wdrożeniowymi dla brand managerów oraz zespołów KAM-ów, KAS-ów
  • Cykl warsztatów „Negocjacji Koncepcji”
  • Wizyty podwójne trenera z KAM, KAS w celu rozwoju ich kompetencji w ich sytuacjach biznesowych
  • Postaudyt zastosowanych rozwiązań w sieciach aptek i aptekach indywidualnych
Efekty
  • Wypracowanie indywidualnych dla każdej sieci aptek rozwiązań zarządzania kategorią dla parasola marek producenta
  • Wzrost sprzedaży marek producenta w kategorii od 13% do 46% rdr
  • Wprowadzenie nowych produktów do aptek (67% numerycznie) w ciągu pierwszego roku
  • Wzrost kompetencji zespołu handlowego (KAM-ów, KAS-ów) z zakresu zarządzania kategorią
  • Wprowadzenie do umów w sieciach aptek dodatkowych warunków realizacji celów ekspozycyjnych
  • Realizacja standardów ekspozycyjnych producenta w sieciach aptek na poziomie 79%

Poznaj ciekawostki rynkowe

Zapisz się do newslettera
Copyright © 2021 – 2024 All Rights Reserved
Realizacja projektu Xseox Marketing
crossmenuarrow-right