Procesowe, merytoryczne podejście do rozwoju – 8 dni warsztatów poprzedzonych testem wiedzy oraz po warsztatach zadaniami wdrożeniowymi
Program oparty o dobre praktyki zdobyte podczas wieloletniego doświadczenia trenerów -praktyków w sprzedaży
Praca w oparciu o praktyczne scenki i case study oraz autorskie ćwiczenia i metodologie
Warsztatowa forma prowadzenia zajęć
Możliwość pogłębiania wiedzy oraz jej transfer do praktyki zawodowej dzięki zadaniom wdrożeniowym
Praktyczne wskazówki pomagające budować przewagę konkurencyjną na rynku i zwiększać sprzedaż
Dyplom ukończenia Akademii Sprzedaży TM360
Czego Uczestnicy nauczą podczas warsztatów:
Otrzymają kompleksową wiedzę i umiejętności niezbędne do prowadzenia skutecznej sprzedaży
Przećwiczą stosowanie sprawdzonych narzędzi skutecznego badania potrzeb Klienta i zadawania pytań
Wzmocnią pewność siebie i umiejętności przekonywania do swoich koncepcji i rozwiązań w celu osiągania zamierzonych rezultatów
Otrzymają wiedzę i umiejętności z zakresu radzenia sobie z manipulacją, zastrzeżeniami i skuteczną obroną ceny
Merytoryka:
8 dni praktycznych warsztatów zapewniających Uczestnikom wiedzę i praktyczny trening umiejętności pomagających zwiększać wyniki sprzedaży. W ramach Akademii realizujemy cztery 2-dniowe warsztaty:
Warsztat 1 – Sztuka badania potrzeb Klienta
Typologia psychologiczna stron w procesie sprzedaży
Pytania niezbędne w określaniu potrzeb Klienta, czyli o co naprawdę chodzi Klientowi
Zasady prezentowania atutów własnej oferty na tle konkurencji na podstawie struktury 4P jako kluczowy element dla efektywnego przekonywania współrozmówców.
Elementy porównawcze
Kwantyfikacja rzeczowa
Potrzeba – jak powinniśmy ją rozumieć?
Kreowanie potrzeb - motywy zakupowe Klientów?
Błędy w diagnozie potrzeb (potrzeba – stanowisko - opis sytuacji)
Warsztat 2 – Efektywna praca z pytaniami
Systemy reprezentacji klientów
Meta programy wspierające sprzedaż
Sposoby zadawania pytań i ich znaczenie dla jakości sprzedaży
Aktywne słuchanie i zwroty perswazyjne jako podstawowe narzędzia w komunikacji z Klientem
Podsumowywanie tego, co usłyszeliśmy jako narzędzie pozwalające na potwierdzenie motywów i potrzeb Klienta
Warsztat 3 – Mówienie językiem Klienta i argumentacja korzyści