Brak produktów w koszyku.

Akademia

Przywództwa Przyszłości TM360

Bądź Liderem zmian i buduj wygrywające zespoły!

Akademia Lidera Przyszłości TM360 to autorska, 10-dniowa propozycja rozwoju kompetencji przywódczych zwiększających skuteczność działania zespołów sprzedażowych.
Główni adresaci

Kadra menedżerska – różne szczeble w strukturze organizacyjnej, m.in.

  • Dyrektorzy i Kierownicy Działów
  • Właściciele i Kierownicy punktów sprzedaży
  • Koordynatorzy sieci handlowych i franczyzowych
Dlaczego warto wziąć udział?
  • Procesowe podejście do rozwoju – 10 dni warsztatów poprzedzonych pre-workiem oraz post-workami gwarantujących Uczestnikom wiedzę i rozwój umiejętności w zakresie przywództwa i zarządzania na miarę aktualnych wyzwań w czasach zmian
  • Program oparty o dobre praktyki zdobyte podczas wieloletniego doświadczenia trenerów -praktyków oraz sprawdzone metody światowych autorytetów zarządzania
  • Praca w oparciu o praktyczne case study oraz autorskie ćwiczenia i metodologie
  • Warsztatowa forma prowadzenia zajęć (70% część praktyczna /30% cześć teoretyczna)
  • Możliwość pogłębiania wiedzy oraz jej transfer do praktyki zawodowej dzięki zadaniom wdrożeniowym
  • Utrwalanie wiedzy w czasie – cykl działań wzmacniających po zakończeniu warsztatów
  • Praktyczne wskazówki pomagające budować zwycięskie zespoły i uzyskać przewagę konkurencyjną na rynku – postaci listy dobrych praktyk przywódczych
  • Możliwość rozwoju indywidualnego w formie bezpośrednich spotkań coachingowych (opcja dodatkowa)
  • Certyfikat Master Lidera Przyszłości po zdanym egzaminie

Ponadto:

  • Dzięki sekwencyjnemu ułożeniu zagadnień merytorycznych, Uczestnicy stopniowo nadbudowują swoją wiedzę i umiejętności, systematycznie zwiększając stopnień przyswajania wiedzy o 18%.
  • Warsztatowy charakter zajęć i różnorodność metod (dyskusje moderowane, zadania indywidualne i grupowe, symulacje, filmy, testy, odgrywanie ról, itp.) pozwalają zwiększyć umiejętności zarządzania zespołem o 22% - 25%.
  • Zastosowanie zadań wdrożeniowych po każdym z warsztatów pozwala na utrzymywanie kompetencji w czasie i zwiększa o 30% szybkość transferu wiedzy i umiejętności do codziennej pracy Menedżerów.
  • Poznane modele i narzędzia ułatwiają budowanie zmotywowanych zespołów i zwiększają szanse na osiąganie przez nich założonych celów biznesowych.
Czego Uczestnicy nauczą podczas warsztatów:
  • Otrzymają profesjonalną wiedzę oraz kluczowe umiejętności, pozwalające skutecznie i efektywnie zarządzać zespołami rozproszonymi oraz zróżnicowanymi pokoleniowo
  • Zwiększą swoją świadomość, że można oraz należy wyjść ze strefy komfortu i pozyskać nowe umiejętności oraz wiedzę pozwalające efektywniej i skuteczniej prowadzić zwycięskie zespoły
  • Zbudują w sobie motywację do wytężonej pracy własnej i rozwoju własnych kwalifikacji w obszarze zarządzania, przywództwa i budowania autorytetu
  • Poznają modele i narzędzia zarządzania i tworzenia kultury odpowiedzialności ułatwiające budowanie zaangażowanych zespołów.
Merytoryka:

10 dni praktycznych warsztatów zapewniających Uczestnikom wiedzę i praktyczny trening umiejętności stosowania najlepszych metod i technik przywódczych zwiększających skuteczność realizowanych celów biznesowych i wzrost sprzedaży.
W ramach Akademii realizujemy pięć 2-dniowych bloków tematycznych:

1. Komunikacja menedżerska
2. Przywództwo i autorytet
3. Wygrywające zespoły
4. Narzędzia menedżerskie
5. Kultura odpowiedzialności i rozwoju

 

Warsztat 1 - Czy komunikacja jest nadal wyzwaniem Lidera w XXI wieku?
  • Temperament i osobowość w procesie skutecznej komunikacji Menedżera
  • Skuteczność komunikacji w zarządzaniu zespołem rozproszonym i zróżnicowanym pokoleniowo
  • Wyzwania komunikacyjne w zarządzaniu zespołem rozproszonym
  • Znaczenie procesów komunikacyjnych w skutecznym i efektywnym radzeniu sobie z sytuacjami kryzysowymi
  • Efektywna komunikacja podczas prowadzenia trudnych rozmów - praca w oparciu o scenki
Warsztat 2 - Postawa Lidera Przyszłości i budowanie autorytetu Przywódcy
  • Praktyczne budowanie autorytetu lidera
  • Efektywne modele przywództwa w zarządzaniu, m.in. Model K. Blancharda Przywództwa Sytuacyjnego
  • Przywództwo a modele podejmowania decyzji
  • Efektywność osobista, czyli jak być przywódcą, który inspiruje innych i „sam nie tonie”
Warsztat 3 – Narzędzia budowania zwycięskich zespołów i zarządzanie nimi
  • Istota zespołu i etapy jego budowania
  • Cechy zespołu wygrywającego
  • Znamiona dysfunkcyjnych zespołów na podstawie wybranych modeli efektywności zespołów (P. Lencioni, CH.W. Moor, J. Gottman, H. Fensterheim) oraz sposoby na ich zmianę w kierunku zespołów wygrywających
  • Zaangażowanie i motywacja – „żeby chciało się chcieć”
  • Planowanie i delegowanie
  • Mierzenie efektywności działania
Warsztat 4 – Przywódcze zarządzanie zmianami w czasach “czarnych łabędzi”
  • Czym jest zmiana w dynamicznie rozwijającej się organizacji?
  • Gotowość do zmian
  • Cykl zmiany i fazy przechodzenia przez zmiany
  • Model „ośmiu kroków” zarządzania zmianą w ujęciu prof. Johna Kottera
  • Model i błędy zarządzania zmianą
  • Przewodzenie zmianom
Warsztat 5 – Budowanie kultury odpowiedzialności i rozwoju oraz trening radzenia sobie z wyzwaniami
  • Kultura odpowiedzialności
  • Autonomia w budowaniu odpowiedzialności
  • Zdefiniowanie obszaru odpowiedzialności - reguły i zasady postępowania
  • Wyzwania i trudne sytuacje w pracy Lidera - trening w formule coachingu grupowego

Zainteresował Cię temat?

Skontaktuj się z nami

Nasi Trenerzy

Eksperci

dr Paweł Pawłowski
Specjalizacja: Przywództwo i Zarządzanie

Poznaj ciekawostki rynkowe

Zapisz się do newslettera
Copyright © 2021 – 2024 All Rights Reserved
Realizacja projektu Xseox Marketing
crossmenuarrow-right