enpluk

Brak produktów w koszyku.

EMBA

TM360

Executive Master of Business Administration dla Farmacji

Executive Master of Business Administration dla Farmacji to unikalna w Polsce oferta Studiów Podyplomowych w obszarze farmacji, uwzględniająca zarówno perspektywę sieci aptecznych, jak i producenta. Program studiów został przygotowany przez pasjonatów i ekspertów tej branży i ma na celu dostarczenie wiedzy oraz umiejętności niezbędnych do efektywnego działania w środowisku farmaceutycznym i osiągania coraz lepszych efektów biznesowych.
Warunkiem przyjęcia na studia jest posiadanie wykształcenia wyższego. 
Studia kończą się egzaminem w formie testu, którego pozytywny wynik upoważnia do otrzymania Dyplomu Executive Master of Business Administration (EMBA).
Główni adresaci

Osoby zajmujące stanowiska menedżerskie oraz Osoby, które takie stanowiska mogą objąć w szeroko pojętej branży farmaceutycznej, w szczególności osób:

  • zarządzających aptekami i sieciami aptecznymi,
  • managerów producentów branży farmaceutycznej
  • oraz innych osób chcących zajmować wyższe stanowiska w branży.
Dlaczego warto wziąć udział?
  • Kompleksowe podejście do zagadnień rynku farmaceutycznego uwzględniające zarówno perspektywę sieci aptecznych, jak i producenta, zapewniające poszerzenie i pogłębienie wiedzy oraz umiejętności niezbędnych do efektywnego działania w środowisku farmaceutycznym
  • 2 semestry nauki (dziesięć 2-dniowych) w trybie zaocznym: sobota – niedziela, co pozwala na swobodne wykonywanie codziennych obowiązków zawodowych w dni powszednie
  • 20-dniowy Program realizowany we współpracy z prestiżową Uczelnią Akademią Ekonomiczno-Humanistyczną w Warszawie oraz firmą Business Point – doświadczonego partnera w usługach marketingowych dla branży farmaceutycznej
  • Realizacja Programu przez trenerów doświadczonym będących ekspertami i pasjonatami tej branży
  • Praca w oparciu o case study z przygotowane na bazie eksperckiej wiedzy i doświadczeń wybitnych autorytetów farmacji i pasjonatów rozwoju
  • Warsztatowa forma prowadzenia zajęć (9:00-17:00)
  • Możliwość wymiany doświadczeń i spojrzenia na rynek farmaceutyczny z perspektywy producenta, a także detalisty
  • Świadectwo ukończenia Studiów Podyplomowych
  • Zaświadczenie do zasiadania w Radach Spółek Nadzorczych Skarbu Państwa
  • Dyplom ukończenia Studiów Podyplomowych w języku angielskim
Czego Uczestnicy nauczą podczas warsztatów:
  • Poszerzą wiedzę z zakresu regulacji prawnych na rynku farmaceutycznym. 
  • Zwiększą umiejętności budowania strategicznej wizji i kierunków rozwoju przedsiębiorstw farmaceutycznych i aptek. 
  • Rozwiną umiejętności zarządzania zespołami ora przywódczego zarządzania zmianą w trudnych i niestabilnych czasach, które w dłuższej perspektywie pozwolą uzyskać strategiczną przewagę konkurencyjną na rynku. 
  • Poszerzą HR-owe umiejętności pracy z ludźmi (zatrudnianie i zwalnianie pracowników, rozwój i ocena) . 
  • Zdobędą praktyczne kompetencje prowadzenia inspirujących wystąpień publicznych  i autoprezentacji. 
  • Zrozumieją kluczowe aspekty funkcjonowania i zmian zachodzących na rynku Pharma e-commerce. 
  • Poznają najlepsze praktyki rynkowe w zakresie współpracy z rynkiem e-commerce  z perspektywy producenta. 
  • Poznają i przećwiczą skuteczne techniki negocjacyjne i zbudują skrzynkę najlepszych praktyk narzędziowych dla rynku farmacji. 
  • Otrzymają wiedzę na temat narzędzi trade marketingu będących wsparciem sprzedaży i utrzymaniem pozycji WIN-WIN w partnerskiej współpracy oraz wzajemnym, wspólnym rozwoju producenta i kanału aptecznego. 
Merytoryka:

20 dni praktycznych zajęć realizowanych podczas dziesięciu 2-dniowych zjazdów zapewniających Uczestnikom wiedzę i dostęp do nowoczesnych rozwiązań na rynku farmacji:

Zjazd 1 - Skuteczne przywództwo w zarządzaniu zmianą w niestabilnych czasach „czarnych łabędzi”
Zjazd 2 - Prawne aspekty HR i skuteczne narzędzia HR w farmacji
Zjazd 3 - Zarządzanie strategiczne firmą i działem
Zjazd 4 - Strategie i narzędzia trade marketingowe w farmacji
Zjazd 5a – Komunikacja bez przemocy
Zjazd 5b – Rady Nadzorcze i wybrane aspekty spółek prawa handlowego
Zjazd 6 - Controling w farmacji
Zjazd 7 - Zarządzanie zespołem operacyjno-sprzedażowym na rynku farmaceutycznym
Zjazd 8a - E-commerce w farmacji. Jak wykorzystać najszybciej rosnący segment rynku?
Zjazd 8b – Badania marketingowe i dane rynkowe - teoria i praktyka w organizacji
Zjazd 9 – Negocjacje strategiczne
Zjazd 10 – Wizerunek publiczny. Sztuka wystąpień publicznych

Zainteresował Cię temat?

Skontaktuj się z nami

Nasi Trenerzy

Eksperci

dr Paweł Pawłowski
Specjalizacja: Przywództwo i Zarządzanie

Poznaj ciekawostki rynkowe

Zapisz się do newslettera
Copyright © 2021 – 2025 All Rights Reserved
Realizacja projektu Xseox Marketing
crossmenuarrow-right