Brak produktów w koszyku.

Szkolenia

Negocjacyjne

Główni adresaci

Każda osoba, która prowadzi negocjacje handlowe na różnych poziomach odpowiedzialności a w szczególności:

  • Dyrektorzy handlowi, kierownicy kluczowych klientów (KAM’owie, KAS’owie), czy inni przedstawiciele producenta
  • Reprezentanci sieci detalicznych
  • Działy kupieckie Osoby podejmujące decyzje zakupowe dla swoich firm

Szkolenia są dla wszystkich tych, którzy chcą doskonalić umiejętności w zakresie negocjacji i realizować założone cele

Dlaczego warto wziąć udział?
  • Wejdziesz w „buty Kupca” – szkolenia prowadzi były kupiec.
  • Nauczysz się radzić sobie ze stosowanymi technikami manipulacyjnymi.
  • Trafnie określisz typ przeciwnika negocjacyjnego
  • Nauczysz się trafnie odpowiadać na obiekcje
  • Usystematyzujesz proces negocjacyjny
  • Podniesiesz świadomość ekspercką, co przełoży się na pewność siebie podczas negocjacji.
  • Umiejętne określisz MDO – z ang. Most Desirable Outcome – inaczej cel negocjacyjny,
    · LDO – z ang. Least Desirable Outcome – czyli to, co możemy zaakceptować w
    ostateczności, minimum negocjacyjne, BATNA (z ang. Best Alternative To Negotiated Agreement) – alternatywa przy przekroczeniu LDO, nową strategię
Czego Uczestnicy nauczą podczas warsztatów:
  • jakich błędów unikać w trakcie rozmowy sprzedażowej,
  • jak określać motywy zakupowe
  • jak prezentować ofertę do poszczególnych typów klientów zgodnie z ich motywami zakupowymi
  • jakie pytania zadawać
  • jak argumentować cenę i sprzedawać wartość
Merytoryka:

Poniżej przedstawiamy przykładowe szkolenia z obszaru negocjacji dostarczające wiedzę i rozwijające wybrane umiejętności. Realizujemy je w formie 2-dniowy warsztatów.
Na Państwa życzenie jesteśmy gotowi opracować program dopasowany do Państwa bieżących i przyszłych wyzwań biznesowych w tym obszarze.

Warsztat 1 - Efektywne techniki negocjacji
  • metaprogramy
  • style negocjacyjne
  • techniki negocjacyjne
  • scenki praktyczne
Warsztat 2 - Negocjacje z sieciami handlowymi
  • fazy procesu negocjacji
  • strategie negocjacyjne
  • taktyki negocjacji i taktyki manipulacji kupieckich
  • gry negocjacyjne
Warsztat 3 - Obrona ceny
  • koło kompetencji i koło produktu
  • typy psychologiczne stron w procesie sprzedaży
  • umiejętne słuchanie i radzenie sobie z obiekcjami
  • język korzyści i perswazja w sprzedaży
Warsztat 4 - Gambity negocjacyjne
  • gambity otwarcia, środka i zakończenia gry negocjacyjnej
  • ćwiczenia negocjacyjne oparte o role
  • typologia stron w negocjacjach – analiza transakcyjna
  • przegląd technik negocjacyjnych
Warsztat 5 – Negocjacje koncepcji Trade Marketingowej z uwzględnieniem matematyki handlowej
  • przekonywanie producenta do koncepcji TM i rozwiązań punktu sprzedaży
  • język korzyści w trade marketingu
  • radzenie sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami
  • ćwiczenia argumentacyjne 1x1

Zainteresował Cię temat?

Skontaktuj się z nami

Nasi Trenerzy

Eksperci

Artur Dłubak
Specjalizacja: Negocjacje i Sprzedaż

Poznaj ciekawostki rynkowe

Zapisz się do newslettera
Copyright © 2021 – 2024 All Rights Reserved
Realizacja projektu Xseox Marketing
crossmenuarrow-right