Brak produktów w koszyku.

Szkolenia

Sprzedażowe

Główni adresaci

Osoby pracujące z Klientem, w szczególności:

  • Sprzedawcy Stacjonarni
  • Handlowcy/Przedstawiciele Handlowi/Przedstawiciele Farmaceutyczni
  • KAM/KAS/RKS
Dlaczego warto wziąć udział?
  • Programy oparte o wieloletnie doświadczenia sprzedażowe trenerów -praktyków
  • Praca w oparciu o praktyczne case study oraz autorskie ćwiczenia i metodologie
  • Warsztatowa forma prowadzenia zajęć
  • Możliwość pogłębiania wiedzy oraz jej transfer do praktyki zawodowej dzięki zadaniom wdrożeniowym
  • Praktyczne wskazówki zwiększające efektywność sprzedażową– skrzynka narzędziowa
Czego Uczestnicy nauczą podczas warsztatów:
  • Rozwiną umiejętności niezbędne do skutecznej pracy z Klientem na każdym etapie procesu sprzedaży
  • Przećwiczą stosowanie sprawdzonych narzędzi skutecznego badania potrzeb Klienta i zadawania pytań
  • Będą potrafili proponować trafne rozwiązania dostosowane do potrzeb Klienta
  • Poznają różnorodne techniki negocjacji i wybrane metody wywierania wpływu
  • Wzmocnią pewność siebie i umiejętności przekonywania do swoich rozwiązań
  • Będą potrafili radzić sobie z manipulacją, zastrzeżeniami Klientów
  • Zdobędą umiejętności, dzięki którym będą potrafili obronić cenę swojej usługi/produktu
Merytoryka:

Poznają poszczególne etapy procesu sprzedaży
Poniżej przedstawiamy wybrane szkolenia z obszaru sprzedaży, które realizujemy je w formie 2-dniowy warsztatów.
Na Państwa życzenie jesteśmy gotowi opracować program rozwoju kompetencji handlowych dopasowany do Państwa bieżących i przyszłych wyzwań.

Warsztat 1 - Techniki sprzedaży NEUROSALES
  • Neuromarketing w sprzedaży B2B
  • Kompetencje w relacjach B2B
  • Badanie i kierowanie potrzeb
  • Neuroinstrumenty w sprzedaż
Warsztat 2 - Efektywne techniki negocjacji
  • Metaprogramy 
  • Style negocjacyjne 
  • Techniki negocjacyjne 
  • Scenki praktyczne 
Warsztat 3 - Narzędzia wywierania wpływu
  • Temperament i osobowość w procesach sprzedaży 
  • Postawa sprzedawcy a wyniki 
  • Perswazja i narzędzia wywierania wpływu  
  • Innowacyjne techniki sprzedaży
Warsztat 4 - Profesjonalne prezentacje biznesowe
  • Zasady gry na spotkaniach biznesowych 
  • Budowa struktury oferty 
  • Praktyka komunikacji niewerbalnej w spotkaniach live i online 
  • Poligon umiejętności prezentacyjnych
Warsztat 5 – Obrona ceny w rozmowie z klientem
  • Proces sprzedaży 
  • Koło kompetencji 
  • Typy psychologiczne stron w procesie sprzedaży 
  • Zaawansowany język korzyści i narzędzia argumentacyjne

Zainteresował Cię temat?

Skontaktuj się z nami

Nasi Trenerzy

Eksperci

Artur Dłubak
Specjalizacja: Negocjacje i Sprzedaż
dr Paweł Pawłowski
Specjalizacja: Przywództwo i Zarządzanie

Poznaj ciekawostki rynkowe

Zapisz się do newslettera
Copyright © 2021 – 2024 All Rights Reserved
Realizacja projektu Xseox Marketing
crossmenuarrow-right