Brak produktów w koszyku.

Instytut

Dowództwa i Zarządzania TM360

Wzmocnij swój autorytet i skutecznie zarządzaj w czasach niepewności

Instytut Przywództwa i Zarządzania TM360 to autorska 8-dniowa propozycja rozwoju kompetencji managerskich dla każdego, kto zarządza zespołami.
Główni adresaci

To szkolenie jest dla Ciebie jeżeli:

  • zarządzasz zespołem
  • chcesz wzmocnić swój autorytet
  • przed Tobą awans na stanowisko kierownicze
  • chcesz skutecznie motywować swój zespół
  • potrzebujesz praktycznego podejścia do zarządzania
  • musisz elastycznie reagować na zmianę
Dlaczego warto wziąć udział?
  • Procesowe, merytoryczne podejście do rozwoju umiejętności managerskich – 8 dni warsztatów poprzedzonych profesjonalnym badaniem osobowości FACET5 z omówieniem
  • Program oparty o dobre praktyki zdobyte podczas wieloletniego doświadczenia trenerów
  • Praca w oparciu o praktyczne case study
  • Warsztatowa forma prowadzenia zajęć
  • Możliwość pogłębiania wiedzy oraz jej transfer do praktyki zawodowej dzięki zadaniom wdrożeniowym
  • Praktyczne wskazówki pomagające osiągać sukcesy liderskie
  • Dyplom ukończenia Instytutu Przywództwa i Zarządzania TM360
Czego Uczestnicy nauczą podczas warsztatów:
  • Zdobędą pakiet umiejętności i zachowań, które w dłuższej perspektywie pozwolą uzyskać przewagę konkurencyjną na rynku.
  • Dowiedzą się jakie są krytyczne momenty w cyklu życia pracownika i jak mogą o nie zadbać. Nauczą się technik i metod pracy w poszczególnych etapach rozwoju pracownika. Zyskają większą świadomość w zakresie narzędzi menedżerskich dopasowanych do potrzeb pracowników nowego pokolenia
  • Jak motywować pracowników - co działa, co nie?, Jak planować by być skutecznym w zespole?, Jak unikać syndromu “skrzyżowania bez świateł”?, Jak zarządzać otoczeniem?, Jak zarządzać “zarządzającymi”?, Jak mierzyć efektywność działania (KPI)?, Jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych?
  • Zapoznają się z elementami budującymi przewagę konkurencyjną przedsiębiorstw w różnych branżach i kanałach rynku,
Merytoryka:

8 dni praktycznych warsztatów zapewniających Uczestnikom wiedzę i praktyczny trening umiejętności przywódczych. Program zapewnia aktualną i praktyczną wiedzę, odpowiadającą na rosnące potrzeby zmieniającego się rynku.
W ramach Instytutu realizujemy cztery 2-dniowe warsztaty:

Warsztat 1 - Przywództwo w czasach czarnych łabędzi

Praktyczne budowanie autorytetu

  • Różne rozumienia i pojęcia autorytetu
  • Budowanie autorytetu w nowoczesnym biznesie
  • Autorytet i jego zaprzeczenia
  • Przegląd „najlepszych praktyk”

Efektywne modele przywództwa

  • Tradycyjne modele hierarchiczne
  • Przywództwo partycypacyjne
  • Przywództwo transformacyjne
  • Co oznacza dla współczesnego biznesu deficyt efektywnego i skutecznego przywództwa?

Przywództwo, a model podejmowania decyzji

  • Inteligencje, osobowości i temperamenty wielorakie oraz ich wpływ na sposób podejmowania decyzji w biznesie
  • Rodzaje ryzyk w biznesie – pojęcie „czarnego łabędzia”
  • Kluczowe modele podejmowania decyzji biznesowych i ich konsekwencje
  • Najczęstsze przyczyny błędnych decyzji podejmowanych w dobrej wierze

Liderze zadbaj o siebie, czyli czy „work life balance” jest możliwy we współczesnym biznesie?

  • Pojęcie stresu w organzacji
  • Kluczowe stresory
  • Liderowanie, a życie prywatne
  • Najważniejsze metody skutecznego i efektywnego radzenia sobie ze stresem
Warsztat 2 - Kluczowe procesy w cyklu życia pracownika
  • Rekrutacja i budowanie employer brandingu
  • Onboarding pracownika
  • Rozwój pracownika
  • Utrzymanie lub pożegnanie
Warsztat 3 - Zarządzanie zespołem

Zespół i motywacja

  • Co ma wpływ na zachowania
  • Jakie zachowania są pożądane
  • Co możemy oferować w zamian

Planowanie i delegowanie w zespole

  • Zasady planowania
  • Delegowanie zadań

Mierzenie efektywności zadania

  • Jak dobierać KPI-e?
  • Ile KPI-i by być skutecznym?
  • Jak radzić sobie z jakościowymi KPI-ami?

Zarządzanie kryzysem w zespole

Warsztat 4 - Budowanie przewagi konkurencyjnej

Strategia i taktyka rynkowa

  • Linia życia: strategia – operacje - taktyka
  • Planowanie i improwizacja: mapa strategii
  • Proste reguły strategiczne

Kompetencje w organizacji

  • Koło kompetencji: kto?
  • Koło oferty: co?
  • Koło decyzji: jak?

Praktyka zarządzania zmianą

  • Proces zarządzania zmianą
  • Przeszkody i błędy we wdrażaniu zmiany
  • Organizacje przyszłości

3 filary zarządzania

  • Budowanie zespołu zarządzającego
  • Zapewnienie wspólnego ukierunkowania
  • Wzmacnianie ukierunkowania

Zainteresował Cię temat?

Skontaktuj się z nami

Nasi Trenerzy

Eksperci

Artur Dłubak
Specjalizacja: Negocjacje i Sprzedaż
dr Paweł Pawłowski
Specjalizacja: Przywództwo i Zarządzanie

Poznaj ciekawostki rynkowe

Zapisz się do newslettera
Copyright © 2021 – 2024 All Rights Reserved
Realizacja projektu Xseox Marketing
crossmenuarrow-right