Wszyscy słyszeli o trade marketingu, ale tylko niewiele osób naprawdę wie, co to za zjawisko i dlaczego jest ono tak ważne dla skutecznej sprzedaży. Wychodzimy więc naprzeciw oczekiwaniom branży handlowej, która chcąc zdobyć i utrzymać coraz więcej klientów, potrzebuje skutecznych i sprawdzonych metod, by tego dokonać.
Zapraszamy na szkolenie: Akademia Trade Marketingu – ośmiodniowego cyklu eksperckich warsztatów.
Podczas zajęć w naszej Akademii Trade Marketingu przyjrzymy się bliżej zagadnieniom takim, jak: merchandising, zarządzanie kategorią, budowanie planogramów, pricing, promocja, polityka cenowa i wielu innym.
W trakcie zajęć prowadzonych w systemie ćwiczeń interaktywnych, uczestnicy zapoznają się z niezbędną dozą teorii (30% czasu), jak i z praktyką ćwiczeniową na sali i w punkcie sprzedaży (70% czasu).
Akademia Trade Marketingu odbywa się w formie warsztatów zorganizowanych dla niewielkiej grupy uczestników (max. 12 osób). Zajęcia poprowadzą specjaliści – praktycy trade marketingu z sektora FMCG, DIY i farmacji.
Podczas warsztatów skupimy się na aspektach związanych z prawidłowym i efektywnym funkcjonowaniem punktu sprzedaży.
Szczegółowo omówimy kwestie zarządzania kategorią, merchandisingu powierzchni i zasad budowania efektywnych planogramów kategorii, zarządzania cenami i organizacji skutecznych akcji promocyjnych wraz z miernikami oceny efektywności działań oraz projektowania procesu trade marketingowego.
Po zaliczeniu egzaminu otrzymasz CERTYFIKAT MASTER OF TRADE MARKETING. Ważniejsze od niego będzie jednak zupełnie nowe spojrzenie na trade marketing, merchandising i zarządzanie kategorią. Uczestnicy zajęć zyskają solidną dawkę wiedzy na wymienione tematy i na wiele innych zagadnień powiązanych z trade marketingiem.