Brak produktów w koszyku.

Akademia

Trade Marketingu TM360

Wzmacniaj swoją markę, zwiększaj sprzedaż, osiągaj sukces razem z nami!

Akademia Trade Marketingu TM360 to jedyna na rynku polskim autorska, 8-dniowa propozycja rozwoju kompetencji w obszarze trade marketingu uwzględniająca zarówno producenta, jak i detalistę, dostarczająca eksperckich, kompleksowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności sprzedaży w punktach sprzedaży.
Główni adresaci
  • Właściciele i kierownicy punktów sprzedaży takich jak: sklepy, markety czy apteki
  • Koordynatorzy sieci handlowych i franczyzowych
  • Dyrektorzy handlowi, przedstawiciele handlowi, sprzedawcy
  • Dyrektorzy Marketingu i Sprzedaży, pracownicy działów marketingu i trade marketingu
Dlaczego warto wziąć udział?
  • 8-dniowy proces rozwoju - kompleksowe podejście do zagadnień trade marketingu uwzględniające zarówno perspektywę detalisty, jak i producenta
  • Realizacja Programu przez doświadczonym trenerów będących ekspertami trade marketingu i negocjacji, którzy nadal aktywnie działają w sprzedaży
  • Praca w oparciu o case study z rynku detalicznego oraz autorskie ćwiczenia i metodologie ,np. WISE, DEEP oraz praktyczne ćwiczenia z wykorzystaniem magnetycznych makiet, z użyciem kamery, ćwiczenia w punktach sprzedaży
  • Program rozłożony w czasie – warsztaty zaplanowane z wyprzedzeniem i realizowane w miesięcznych odstępach
  • Uczenie przez doświadczenie - warsztatowa forma prowadzenia zajęć (w tym praca na sali i w punkcie sprzedaży)
  • Praktyczne wskazówki pomagające zwiększyć rentowność i uzyskać przewagę konkurencyjną na rynku – skrzynka narzędziowa
  • Możliwość wymiany doświadczeń i spojrzenia na trade marketing z perspektywy producenta, a także detalisty
  • Szybki transfer wiedzy – praktyczne zadania wdrożeniowe po każdym warsztacie
  • Dyplom ukończenia Akademii Trade Marketingu po zdanym egzaminie
Czego Uczestnicy nauczą podczas warsztatów:
  • Szerszego spojrzenia na kategorię i doradztwa w zakresie zarządzania kategorią
  • Budowania przewagi konkurencyjnej firmy dzięki rozwojowi umiejętności zastosowania sprawdzonych metod trade marketingowych
  • Poprawiania efektywności w zarządzaniu półką
  • Zwiększania wartości koszyka Klienta
  • Budowania długofalowej koncepcji współpracy z partnerami
  • Zwiększania wartości marży dzięki technikom pricingowym
Merytoryka:

8 dni praktycznych warsztatów zapewniających Uczestnikom wiedzę i dostęp do nowoczesnych rozwiązań w zakresie trade marketingu, komunikacji, sprzedaży i negocjacji
W ramach Akademii realizujemy cztery 2-dniowe warsztaty:

Warsztat 1 - Wprowadzenie do trade marketingu i zarządzanie kategorią
  • Proces zarządzania kategorią w ujęciu marketingowym
  • Strategia firmy dla wybranej kategorii produktowej
  • Budowanie struktury kategorii, drzewko decyzyjne – budowanie asortymentu
  • Analizy i ocena efektywności kategorii
  • Role i strategie kategorii
  • Prezentacja rozwiązań zastosowanych dla kategorii.
Warsztat 2 - Merchandising - organizacja powierzchni i budowanie ekspozycji
  • Merchandising zasady organizacji powierzchni – nowoczesne layout-y sklepów i szczegółowe zasady
  • Proces budowania ekspozycji
  • Ćwiczenia praktyczne w punkcie sprzedaży
  • Merchandisingowe rozwiązania stosowane w zarządzaniu kategorią – metoda wise w budowaniu planogramów.
Warsztat 3 - Pricing i strategie wyróżniania produktów
  • Pricing jako element właściwego pozycjonowania rynkowego produktu i kategorii
  • Dźwignia pricingowa jako najtańsze narzędzie zwiększania rentowności.
  • Analizy i macierze pricingowe – rozwiązania detaliczne.
  • Segmentacja produktów
  • Strategie cenowe – najlepsze praktyki i najczęstsze błędy
  • Taktyki cenowe – zastosowanie psychologii cen
  • Ćwiczenie „maksymalizacja korzyści” – matryca pricingowa.
  • Taktyczna rola kategorii w promocji sprzedaży
  • Podstawy promocji sprzedaży
  • Analiza promocji metodą SWOT
Warsztat 4 - Negocjacje koncepcji trade marketingowej z uwzględnieniem matematyki handlowej
  • Przekonywanie producenta do koncepcji TM i rozwiązań punktu sprzedaży
  • Język korzyści w trade marketingu
  • Radzenie sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami
  • Ćwiczenia argumentacyjne 1x1

Zainteresował Cię temat?

Skontaktuj się z nami

Nasi Trenerzy

Eksperci

Roman Szymczak
Specjalizacja: Trade Marketing Handlowy
Artur Dłubak
Specjalizacja: Negocjacje i Sprzedaż

Poznaj ciekawostki rynkowe

Zapisz się do newslettera
Copyright © 2021 – 2024 All Rights Reserved
Realizacja projektu Xseox Marketing
crossmenuarrow-right