Wierzymy, że solidna i rzetelna diagnoza umożliwia przygotowanie optymalnego rozwiązania dopasowanego do rzeczywistych potrzeb Klienta. Dlatego też nasze działania projektowe rozpoczynamy od rozmowy diagnostycznej, wizyty audytowej lub badań rynkowych. Szczególne znaczenie ma to w obszarze trade marketingu, gdzie właściwy wygląd punktu sprzedaży, ułożenie asortymentu czy też sama polityka cenowa lub promocyjna może stanowić konkretną przewagę rynkową. Podobnie, ogromny wpływ na zwiększanie efektywności sprzedażowej i wzmacniania pozycji rynkowej, mają standardy sprzedaży oraz samo podejście do Klienta.
W czym możemy Ci pomóc:
Audyt merchandisingowy - zastosowanie zasad merchansingowych w zakresie organizacji powierzchni punktu sprzedaży, visual merchandisingu: oświetlenia, kolorystyki oraz ułożenia na półkach: ekspozycja kategorii tematycznych oraz ustawienie dodatkowych ekspozycji
Audyt asortymentu – weryfikacja SKU i rodzaju asortymentu, analiza drzewa kategorii
Audyt cenowy – analiza stosowanych oznaczeń cenowych, prowadzonych akcji marketingowych i strategii wyróżniania produktów
Audyt obsługi Klienta – analiza podejścia do Klienta, diagnoza postawy, wiedzy i umiejętności współpracy z Klientem
Audyt kompetencji handlowych - diagnoza postawy handlowej, wiedzy i umiejętności sprzedażowych, realizacja standardów sprzedaży i realizacja KPI
Audyt kompetencji menedżerskich - diagnoza postawy oraz wiedzy i umiejętności menedżerskich
Badania rynkowe: tajemniczy klient, CATI, CAWI, Exit Pool, focusowe
Zainteresował Cię ten temat! Chcesz dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z nami
Poznaj ciekawostki rynkowe
Zapisz się do newslettera
Dane adresowe
TM360 Sp. z o. o. Aleja Jana Pawła II 27 00-867 Warszawa Email: biuro@tm360.pl Tel. 889 896 999 NIP: 527 285 70 13