Brak produktów w koszyku.

Akademia

KAM’a B2B TM360

Podnieś swoje kompetencje sprzedażowo negocjacyjne i zwiększ stopień konkurencyjności na rynku!

Akademia KAM’a B2B TM360 to autorska 8-dniowa propozycja rozwoju kompetencji dla osób, które zajmują się organizacją i koordynacją pracy w terenie.
Główni adresaci
  • pracujesz na stanowisku PH, KAM, RKS
  • codziennie kontaktujesz się z klientami
  • potrzebujesz wzmocnienia kompetencji w zakresie sprzedaży, negocjacji, domykania transakcji
  • szukasz szkolenia dla swojego zespołu
Dlaczego warto wziąć udział?
  • Procesowe, merytoryczne podejście do rozwoju umiejętności sprzedażowo negocjacyjnych
  • 8 dni warsztatów – 4 dwudniowe zjazdy w miesięcznych odstępach
  • Program oparty o dobre praktyki zdobyte podczas wieloletniego doświadczenia trenerów
  • Praca w oparciu o praktyczne case study
  • Warsztatowa forma prowadzenia zajęć
  • Możliwość pogłębiania wiedzy oraz jej transfer do praktyki zawodowej dzięki zadaniom wdrożeniowym
  • Praktyczne wskazówki pomagające osiągać sukcesy sprzedażowo negocjacyjne w codziennej pracy KAM’a
  • Dyplom ukończenia Akademii KAM’a B2B TM360
Czego Uczestnicy nauczą podczas warsztatów:
  • Zapoznamy uczestników z elementami składającymi się na warsztat handlowca w różnych branżach i kanałach rynku.
  • Uczestnicy przećwiczą w praktyce narzędzia socjotechniczne oraz dopasowanie ich do własnego warsztatu. Zaadaptujemy gotowe rozwiązania dla zwiększenia stopnia konkurencyjności reprezentowanych organizacji.
  • Na zajęciach przekażemy sprzedawcom i handlowcom wiedzę na temat konkretnych i praktycznych w zastosowaniu narzędzi. Ich zastosowanie pozwali o wiele skuteczniej i efektywnej niż do tej pory budować obopólnie satysfakcjonujące relacje z Klientami, a co równie ważne - realizować założone cele biznesowe.
  • Poznamy i zgłębimy cztery zasady radzenia sobie z ograniczeniami, tak by w pełni i umiejętnie wykorzystać posiadaną wiedzę i skutecznie prowadzić każde negocjacje do satysfakcjonującego finału.
  • Przygotujemy uczestników do wystąpień publicznych w różnych warunkach: sala, online, spotkanie u klienta.
  • Nauczymy skutecznego komunikowania celów, priorytetów, projektów i ofert w organizacji i na zewnątrz.
  • Przygotujemy do planowania, organizowania i prowadzenia spotkań i wystąpień dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Popracujemy nad kontrolą i świadomym wykorzystaniem mowy ciała podczas wystąpień publicznych oraz jak klarownie komunikować prezentację biznesową w ujęciu sprzedażowym.
Merytoryka:

8 dni praktycznych warsztatów zapewniających Uczestnikom wiedzę i praktyczny trening umiejętności sprzedażowo negocjacyjnych. Na zajęciach nasi trenerzy zapewniają aktualną i praktyczną wiedzę,
która odpowiada na rosnące potrzeby zmieniającego się rynku.
W ramach Akademii realizujemy cztery 2-dniowe warsztaty:

Warsztat 1 - Warsztat handlowca

Narzędzia argumentacji

  • Sprzedawanie vs. negocjowanie
  • Narzędzia podstawowe
  • Narzędzia złożone

Inżynieria argumentacji

  • Gotowość zakupowa
  • Systemy reprezentacji
  • Teoria transakcyjna

Matematyka handlowa

  • Rachunek zysków i strat
  • Równania sprzedaży
  • Podstawowe wzory i kalkulacje

Obrona ceny

  • Koło oferty
  • 4P
  • Imadło
Warsztat 2 - Narzędzia wywierania wpływu

Temperament i osobowość w procesach sprzedaży

  • Pojęcie temperamentu i osobowości a proces komunikacji interpersonalnej.
  • Model komunikacji w oparciu o „KOLORY”, czyli, co w praktyce można uzyskać w relacji z Klientem, bazując na trwałych predyspozycjach psychologicznych i wykorzystując je w trakcie procesu sprzedażowego.
  • Naturalne bariery w procesie komunikacji interpersonalnej – w jaki sposób je diagnozować i skutecznie minimalizować?
  • W jaki sposób wykorzystać najnowsze zdobycze psychologii biznesu, dla budowania trwałych relacji z Klientem?

Postawa sprzedawcy a wyniki

  • Pojęcie „postawy sprzedawcy”, a proces sprzedaży
  • Co wpływa pozytywnie i negatywnie na zmianę postawy?
  • Stres a postawa sprzedawcy
  • Od czego należy zacząć zmianę postawy?
  • Najlepsze praktyki pozwalające ćwiczyć optymalną postawę podczas procesu sprzedaży
  • Postawa sprzedawcy vs. Motywatory zakupu po stronie klienta.

Perswazja i narzędzia wywierania wpływu w procesie sprzedaży

  • Pojęcie perswazji i manipulacji
  • Perswazja w sprzedaży, a tzw. „słowa klucze”
  • instrumenty pozwalające wywierać skuteczny wpływ na klienta (metafora, przeramowanie, presupozycja, implikacja)
  • W jaki sposób konkretnie radzić sobie z manipulacjami podczas rozmowy handlowej

Innowacyjne techniki sprzedaży

  • Pojęcie procesu sprzedażowego oraz tzw. „kroków wizyty handlowej” podczas rozmowy z klientem.
  • Klasyczna, a innowacyjna ścieżka sprzedaży – podobieństwa i różnice.
  • Potrzeba klienta vs. „sprzedażowy ból” – w jaki sposób pracować na potrzebach, a jak wykorzystać ból klienta”?
  • Obiekcje ze strony klienta – jak należy je wyłapywać, porządkować, analizować i skutecznie sobie z nimi radzić.
Warsztat 3 - Skuteczne negocjacje

Podstawy budowania skuteczności w procesach negocjacyjnych

  • Definicje – demaskujemy mity
  • Negocjacje to coś więcej niż przekonywanie – o roli negocjacji w nowoczesnym biznesie
  • Jak mierzymy skuteczność, a jak wydajność? Kilka praktycznych wskazówek dla przypomnienia
  • Proces negocjacji – co trzeba wiedzieć o poszczególnych etapach? A co wiedzieć warto?

Od teorii do praktyki – ćwiczenie czyni mistrza.

  • Kim jest skuteczny negocjator?
  • Czy ja też mogę być skutecznym negocjatorem?
  • Jak trenują najlepsi – zasady i normy
  • Przygotowanie do negocjacji – zakresy i formy
  • Ćwiczenia praktyczne

Przewaga w negocjacjach

  • Źródła siły w negocjacjach
  • Sposoby budowania silnej pozycji negocjacyjnej – najpierw masa, potem rzeźba
  • Z perspektywy celu – relacja czy rezultat
  • Iluzje i złudzenia – jak bronić się przed próbami zmiany układu sił? – warto, jeśli chcesz zwiększyć odporność na manipulacje

Która faza negocjacji jest najważniejsza

  • Kompromis i inne nieporozumienia
  • Impas – rola i znaczenie, metody radzenia sobie i… zasady stosowania
  • Zaufanie – waluta XXI wieku
  • Jak radzić sobie z problemami, których nie da się przewidzieć? – o skutecznym zamykaniu negocjacji.
Warsztat 4 - Profesjonalne prezentacje biznesowe

Zasady gry na spotkaniach biznesowych

  • Zasady profesjonalnego przygotowania się do wystąpień i spotkań biznesowych
  • Różne kanały komunikacji, różne pułapki – online vs. inclass
  • Co buduje kontrakt na spotkaniu? – rola agendy i kontraktu
  • Jak wykorzystać akcent początkowy?

Budowa struktury prezentacji

  • Klasyczne struktury prezentacji i projektów
  • Metody wypowiedzi i prezentacji w oparciu o metodologię „think on your Feet”
  • Struktura prezentacji wg Apple
  • Moje selling story – metoda 4 kroków

Praktyka komunikacji niewerbalnej w spotkaniach online i offline

  • Ruch sceniczny: sala vs. online
  • Gesty stosowane w prezentacjach i wystąpieniach
  • Mimika i praca głosem
  • Nasz wygląd i organizacja przestrzeni

Poligon umiejętności prezentacyjnych

  • Mój akcent początkowy
  • Dynamiczna prezentacja
  • Call 2 action
  • Sesje feedbackowe

Zainteresował Cię temat?

Skontaktuj się z nami

Nasi Trenerzy

Eksperci

Artur Dłubak
Specjalizacja: Negocjacje i Sprzedaż
dr Paweł Pawłowski
Specjalizacja: Przywództwo i Zarządzanie

Poznaj ciekawostki rynkowe

Zapisz się do newslettera
Copyright © 2021 – 2024 All Rights Reserved
Realizacja projektu Xseox Marketing
crossmenuarrow-right