O szkoleniu
Korzyści z udziału w szkoleniu
Dlaczego warto ukończyć to szkolenie?
Współcześnie jedną z najważniejszych i najlepiej opłacanych umiejętności sprzedażowych stanowi kompetencja tworzenia i wygłaszania prezentacji handlowych. Zmienność, elastyczność, dostosowanie się pod oczekiwania rynkowe, chęci i gotowość zakupowa. Perswazja słowna, stylistyczna, werbalna i niewerbalna, odpowiedni storytelling. Wzbudzenie zaangażowania i dyskretne wywieranie wpływu społecznego z odpowiednim uwrażliwieniem na drugą osobę. Wszystko to stanowi o skuteczności i wszystko zostanie omówione i przetrenowane na warsztacie. Tak, aby każdy z pojedynczych elementów był wystarczająco opanowany. Dostarczymy uczestnikom zestawu kluczowych narzędzi ułatwiających proces tworzenia własnych prezentacji handlowych i sposobu ich wygłaszania (prezentowania publicznie) przed klientem, bądź grupą słuchaczy, niezbędnych na etapie pierwszego kontaktu i wzbudzenia ciekawości do dalszej rozmowy – od rozpoznania , gotowości i chęci rozmowy.
Program
MODUŁ 1: Paleta możliwości
zagospodarowanie i operowanie 6 kanałami nadawczymi – zmysły odbiorcy
4 FILARY przekonującej prezentacji
łączniki w tekście – opowieść poprzez key messeges i pytania
kreatywne i atrakcyjne, intrygujące dobre początki, puenty
emocjonalne EKG prezentacji
4 fundamenty dramaturgii prezentacji
7 prostych kroków do fabuły nawet o „twardych tematach”
MODUŁ 2: Balans między uczciwością a kompetencją.
postawa i ruch sceniczny
natura i wymowa gestykulacji – zasady biznesowej gestykulacji
przestrzeń sceniczna, ruch prowadzącego a emocje wystąpienia
„gra sceniczna” – zasady
kontaktu wzrokowego, wydźwięk ciszy
MODUŁ 3: Głos
stawką jest nasza wiarygodność…
głosowa elegancja – czystość dykcyjna i artykulacja, prozodia czyli intonacja, akcentowanie, tempo i rytm
„flip i flap – czyli jak budować spójny duet z (ewentualnie wykorzystywaną) prezentacją w postaci slajdów.
osobowość prezentera i „osobowość” slajdu
improwizacja słowna:
– aaaa!!!! co powiedzieć abc improwizacji o słowie
– opowieści, opowiastki, fakty
– zadanie pt; „Uwierz mi” lub „Przekonaj mnie” lub „Zainspiruj mnie” lub „Wywołaj moją ciekawość”
MODUŁ 4: Reguły w wystąpieniach na forum.
świadoma autoprezentacja, a manipulacja wiarygodnością, zagrożenia związane z przekazywaniem fałszywych komunikatów
kim jesteśmy dla klienta, kontrahenta, współpracowników i co to oznacza dla mnie jako reprezentującego firmę
zadanie finałowe – wykonanie prezentacji z feedbackiem