O szkoleniu

Wszystko, co robisz jako przedsiębiorca: począwszy od tworzenia produktu/usługi, projektowania opakowania, poprzez proces sprzedaży, działania trade marketingowe: merchandising, zarządzanie kategorią, a skończywszy na obsłudze klienta, ma swój nadrzędny cel – jest nim przekonanie klienta, że to Twoją ofertę warto wybrać i że jest ona warta swojej ceny. Właśnie z tego względu pricing stanowi najważniejszy aspekt działalności Twojej firmy – wszystkie pozostałe działania skupiają się wokół tego, żeby wesprzeć i obronić przyjętą politykę cenową. Pricing i zarządzanie cenami to złożone zagadnienia, które jednak warto zgłębiać i doskonalić, gdyż przekładają się bezpośrednio na sukces prowadzonej działalności.

Jeśli zastanawiasz się, jaka polityka cenowa będzie adekwatna w Twoim biznesie i w jaki sposób przemyślany pricing może poprawić jego rentowność, to szkolenie jest dla Ciebie.

Dzięki niemu dowiesz się, jak przekonać klientów do wyboru Twojej oferty bez konieczności stosowania obniżek cenowych. Podczas szkolenia obalimy najpowszechniejsze mity dotyczące cen, promocji i decyzji zakupowych konsumentów, a wszystko to na bazie konkretnych przykładów z różnych branż.

zarządzanie cenami szkolenia prowadzone przez Tm360 dzięki, którym nabędziesz umiejętność kalkulacji cen

Czym jest cena?

Czym zatem jest cena, która wzbudza tak wiele emocji i kontrowersji? W trakcie szkolenia poznasz proces zarządzania cenami.
praktyczne metody ustalania cen, nabędziesz umiejętność kalkulacji cen

``Cena czyni cuda``

Czy faktycznie powiedzenie „cena czyni cuda” zawsze jest czynnikiem decydującym o nawiązaniu współpracy z klientem?
Co daje szkolenie? Dowiesz się czy żeby zwiększyć sprzedaż potrzeba więcej marketingu oraz wprowadzanie obniżki cen. Po szkoleniu z zakresu zarządzania cenami otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia oraz wiedzę - praktyczne metody ustalania cen.

Zwiększyć = obniżyć?

Czy żeby zwiększyć sprzedaż zawsze trzeba obniżać ceny?

Na szkoleniu, udowodnimy, że nie tylko promocje i obniżki cen mogą skłonić klientów do zakupu. Polityka cenowa oparta na takich działaniach w dłuższej perspektywie czasowej okazuje się nieefektywna.

Weź udział w naszym szkoleniu z pricingu i poznaj 20 skutecznych metod, które zachęcą Twoich klientów do zakupu bez konieczności obniżania ceny!

Raz na zawsze obalimy mity związane z cenami. Podczas szkolenia dowiesz się, co może mieć na myśli klient, który twierdzi, że wybrany produkt jest „za drogi”. Nie zawsze oznacza to, że klient nie jest gotowy do zakupu z powodów finansowych lub, że nie potrzebuje tego konkretnego produktu lub usługi.

Wspólnie zastanowimy się nad tym, w jaki sposób przemyślany i efektywny pricing wpływa na rentowność przedsiębiorstwa i jak powinna być prowadzona skuteczna polityka cenowa.

To właśnie teraz, wiele firm potrzebuje skutecznych rozwiązań pricingowych bardziej niż kiedykolwiek!

Cel szkolenia: „Pricing - polityka cenowa i zarządzanie cenami".

Podczas szkolenia poznasz różne podejścia do ustalania cen oraz sposoby doboru strategii cenowych. Dowiesz się, w jakich okolicznościach sprawdzają się poszczególne rozwiązania i jakie mogą być konsekwencje przyjętej polityki cenowej.
Dowiesz się, jak obronić ustaloną cenę bez udzielania rabatów i sprawić, by klient zaakceptował ją bez oporów. Dzięki wiedzy związanej z pricingiem i zarządzeniem ceną staniesz się prawdziwym partnerem biznesowym dla swoich klientów. Podczas szkolenia staniesz przed koniecznością rozwiązywania zadań tematycznych, co zagwarantuje Ci status eksperta w tematach takich, jak: pricing, zarządzanie cenami i polityka cenowa. Zyskasz umiejętności twardego negocjowania cen, a jednocześnie pozostaniesz partnerem dla swych klientów.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Poznasz zasady pozycjonowania cenowego wpływające na poprawę rentowności punktu handlowego. Na licznych przykładach pokażemy, jak pricing i zarządzanie ceną kształtują wybory zakupowe klientów. Przedstawimy praktyczne rozwiązania, które budują celowy i świadomy wizerunek cenowy produktów, zwiększając ich zyskowność.
Podczas warsztatów, które stanowią znaczną część szkolenia, każdy z uczestników zyska unikalną wiedzę z obszaru zarządzania ceną i strategii pricingowych będących dźwignią zysku oraz psychologii cen.
Na warsztatach poznasz zasady pozycjonowania cenowego skutecznie wpływające na poprawę rentowności Twojego punktu sprzedaży.
Przedstawimy praktyczne rozwiązania, które pozwolą na zbudowanie odpowiedniego wizerunku cenowego produktów, a tym samym na zwiększenie ich zyskowności.
Zaprezentujemy najlepsze praktyki związane z komunikacją cen i promocji, a wszystko to na podstawie licznych przykładów z różnorodnych branż.
Dowiesz się, w jaki sposób przyjęta polityka cenowa kształtuje wybory zakupowe klientów, dzięki czemu wdrożysz odpowiednie rozwiązania w swoim biznesie.
Pokażemy, jak zastosować strategie cenowe zwiększające marżę w punkcie handlowym co najmniej o 1-3%.

Program szkolenia "Pricing - polityka cenowa":

MODUŁ I: Pricing jako element właściwego pozycjonowania rynkowego.

Badania odnoszące się do postrzegania cen przez klientów.

Determinanty cenowe wpływające na cenę (Top 15).

Narzędzia i techniki maksymalizowania marży produktów – ćwiczenia analityki efektywności.

MODUŁ II: Strategie ustalania i kształtowania cen:

Strategie cenowe stosowane w różnych rynkach – najlepsze praktyki oraz najczęstsze błędy.

Dźwignia pricingowa – znaczenie dla pozycjonowania cenowego – analiza finansowa.

Psychologia cen – najskuteczniejsze techniki stosowane w mass markecie.

MODUŁ III: Ćwiczenie „MAKSYMALIZACJA KORZYŚCI” – matryca pricingowa.

Zastosowanie poznanej wiedzy w zakresie motywów zakupowych i zasad psychologii cen.

Osiągnięcie efektu odpowiedniego postrzegania cenowego punktu handlowego.

Wyliczanie skuteczności pozycjonowania cenowego w zależności od przyjętej strategii.

Prowadzący:

null

Roman Szymczak

Merchandising, Pricing, Zarządzanie kategorią, Negocjacje
O mnie
Call Now Button