O szkoleniu
Wszystko, co robisz jako przedsiębiorca: począwszy od tworzenia produktu/usługi, projektowania opakowania, poprzez proces sprzedaży, działania trade marketingowe: merchandising, zarządzanie kategorią, a skończywszy na obsłudze klienta, ma swój nadrzędny cel – jest nim przekonanie klienta, że to Twoją ofertę warto wybrać i że jest ona warta swojej ceny. Właśnie z tego względu pricing stanowi najważniejszy aspekt działalności Twojej firmy – wszystkie pozostałe działania skupiają się wokół tego, żeby wesprzeć i obronić przyjętą politykę cenową. Pricing i zarządzanie cenami to złożone zagadnienia, które jednak warto zgłębiać i doskonalić, gdyż przekładają się bezpośrednio na sukces prowadzonej działalności.
Jeśli zastanawiasz się, jaka polityka cenowa będzie adekwatna w Twoim biznesie i w jaki sposób przemyślany pricing może poprawić jego rentowność, to szkolenie jest dla Ciebie.
Dzięki niemu dowiesz się, jak przekonać klientów do wyboru Twojej oferty bez konieczności stosowania obniżek cenowych. Podczas szkolenia obalimy najpowszechniejsze mity dotyczące cen, promocji i decyzji zakupowych konsumentów, a wszystko to na bazie konkretnych przykładów z różnych branż.
Na szkoleniu, udowodnimy, że nie tylko promocje i obniżki cen mogą skłonić klientów do zakupu. Polityka cenowa oparta na takich działaniach w dłuższej perspektywie czasowej okazuje się nieefektywna.
Weź udział w naszym szkoleniu z pricingu i poznaj 20 skutecznych metod, które zachęcą Twoich klientów do zakupu bez konieczności obniżania ceny!
Raz na zawsze obalimy mity związane z cenami. Podczas szkolenia dowiesz się, co może mieć na myśli klient, który twierdzi, że wybrany produkt jest „za drogi”. Nie zawsze oznacza to, że klient nie jest gotowy do zakupu z powodów finansowych lub, że nie potrzebuje tego konkretnego produktu lub usługi.
Wspólnie zastanowimy się nad tym, w jaki sposób przemyślany i efektywny pricing wpływa na rentowność przedsiębiorstwa i jak powinna być prowadzona skuteczna polityka cenowa.
To właśnie teraz, wiele firm potrzebuje skutecznych rozwiązań pricingowych bardziej niż kiedykolwiek!
Cel szkolenia: „Pricing - polityka cenowa i zarządzanie cenami".
Korzyści z udziału w szkoleniu:
Program szkolenia "Pricing - polityka cenowa":
MODUŁ I: Pricing jako element właściwego pozycjonowania rynkowego.
Badania odnoszące się do postrzegania cen przez klientów.
Determinanty cenowe wpływające na cenę (Top 15).
Narzędzia i techniki maksymalizowania marży produktów – ćwiczenia analityki efektywności.
MODUŁ II: Strategie ustalania i kształtowania cen:
Strategie cenowe stosowane w różnych rynkach – najlepsze praktyki oraz najczęstsze błędy.
Dźwignia pricingowa – znaczenie dla pozycjonowania cenowego – analiza finansowa.
Psychologia cen – najskuteczniejsze techniki stosowane w mass markecie.
MODUŁ III: Ćwiczenie „MAKSYMALIZACJA KORZYŚCI” – matryca pricingowa.
Zastosowanie poznanej wiedzy w zakresie motywów zakupowych i zasad psychologii cen.
Osiągnięcie efektu odpowiedniego postrzegania cenowego punktu handlowego.
Wyliczanie skuteczności pozycjonowania cenowego w zależności od przyjętej strategii.
Szkolenie pricing - dla kogo ?
Jeśli interesujesz się tym, jak wziąć pod uwagę różne czynniki przy ustalaniu cen, jak kształtować ceny w zależności od typu klienta (B2B czy B2C), co wpływa na rentowność biznesu, jak budować produkt mix, jakie wady i zalety ma sprzedaż pakietowa, dlaczego klient chce zapłacić więcej, jak tworzyć strategie cenowe dla wielu kanałów, jak skutecznie wprowadzać podwyżki cen, jak bronić cenę i sprzedawać droższe produkty oraz jakie błędy najczęściej popełniają sprzedający, to nasze szkolenie jest dla Ciebie.
Nauczysz się u nas, jak tworzyć skuteczne promocje, jak wprowadzać podwyżki cen, ile nas kosztuje odroczony termin płatności i jak bronić cenę i sprzedawać droższe produkty. Dzięki naszemu szkoleniu zyskasz wiedzę i narzędzia potrzebne do skutecznego zarządzania cenami w Twojej firmie, co przełoży się na zwiększenie zysków i lepsze wyniki finansowe.
Nie czekaj dłużej, dołącz do nas i zdobądź wiedzę, która pozwoli Ci skutecznie konkurować na rynku!