Pomożemy Ci zwiększać kompetencje w zakresie trade marketingu, merchandisingu i sprzedaży w oparciu o dofinansowanie. Wspólnie opracujemy dobry program, przygotujemy wniosek i zrealizujemy projekt. Pomogliśmy już w ten sposób wielu firmom.
Rozwijaj firmę z naszą pomocą, dzięki środkom unijnym
Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów dzięki dofinansowaniu z Unii Europejskiej. Pomożemy Ci zdobyć środki i zrealizować plany.
Jak wygląda współpraca z nami w zakresie projektów dofinansowanych z UE?
ETAP 0: Analiza potrzeb i profilu przedsiębiorstwa pod kątem możliwości skorzystania z funduszy unijnych
Sprawdzamy na realizację jakich potrzeb firmy możliwe jest uzyskanie dofinansowania oraz jakiego typu projekt rokuje największe szanse na powodzenie.
ETAP 1: Diagnoza potrzeb szkoleniowych
Przeprowadzamy solidny audyt, aby ustalić jakie obszaru kompetencji powinny być rozwijane w firmie, aby rozwijać sprzedaż. Działamy przy wykorzystaniu takich narzędzi jak wizyty podwójne, wywiad, Development Center, ocena 360 stopni.
ETAP 2: Budżet projektu.
Planujemy budżet projektu w sposób minimalizujący wkład własny, ale pozwalający uzyskać jak największą kwotę dofinansowania.
ETAP 3: Wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Wspólnie przygotowujemy i wypełniamy wszystkie dokumenty konkursowe niezbędne do złożenia wniosku. Zajmujemy się wpisaniem firmy do Biura Usług Rozwojowych. Dzięki naszemu doświadczeniu wniosek będzie przygotowany w sposób optymalny, który maksymalizuje prawdopodobieństwo pozyskania finansowania.
ETAP 4: Podpisanie promesy
Po uzyskaniu pozytywnej decyzji, klient podpisuje umowę z operatorem.
ETAP 5: Realizacja. Realizacja zaplanowanych celów szkoleniowych.
Wdrażamy dofinansowany projekt w życie. Twoja firma otrzymuje pełnowartościowe usługi, ponieważ dbamy o to, aby procedury unijne nie utrudniały realizacji twojego celu biznesowego. Nasi klienci otrzymują standard usługi na poziomie komercyjnym przy jednoczesnym finansowaniu unijnym.
ETAP 6: Rozliczenie projektu.
Pomagamy w rozliczaniu finansowym z operatorem, przygotowujemy dokumenty potrzebne do ewaluacji. Warto pamiętać, że o pełnym sukcesie projektu dofinansowanego z UE można powiedzieć dopiero, gdy zostanie prawidłowo rozliczony.
Schemat działania
Poniżej przykładowe projekty, na które możemy pomóc Ci uzyskać dogodne dofinansowanie z UE:
SZKOLENIE NR. 1: MERCHANDISING – ORGANIZACJA POWIERZCHNI APTEKI
· 25 zasad merchandisingu aptecznego.
· Jak prawidłowo zaplanować powierzchnię apteki?
· W jaki sposób rozłożyć kategorie tematyczne i specjalne?
· Jak wykorzystać gorące miejsca w apteki?
· Co zrobić by ocieplić zimne miejsca – niesprzedażowe?
· Dlaczego merchandising wpływa na zadowolenie pacjenta?
SZKOLENIE NR 2: SPRZEDAŻ DORADCZA W APTECE
· przygotowanie standardu rozmowy z pacjentem
· prowadzenie wywiadu aby odkryć prawdziwe potrzeby
· mówienia do pacjenta zrozumiałym dla niego językiem korzyści
· dostosowanie się do osobowości pacjenta
· sprzedaż preparatów w terapii łączonej
· werbalne i niewerbalne oznaki zainteresowania
SZKOLENIE NR 3: ZARZĄDZANIE KATEGORIĄ
· Proces zarządzania kategoria
· Budowanie drzewka asortymentowego kategorii
· Zastosowanie roli i strategii kategorii
· Wykorzystanie motywów zakupowych w decyzjach asortymentowych
· Macierz wyboru odpowiedniego producenta i produktu
· Analiza ekonomiczno-handlowa w budowaniu kategorii
SZKOLENIE NR 4: ZARZĄDZANIE CENAMI
· Ekonomiczne zależności zarządzania cenami
· Psychologiczne znaczenia cen w aptece
· Motywy zakupowe pacjentów
· Znaczenie ekspozycji cen i sposoby ich pokazywania
· Strategie cenowe stosowane w sieciach aptecznych
· Najczęstsze błędy w osiąganiu odpowiedniej marży w aptece
SZKOLENIA NR 5: STRATEGIE WYRÓŻNIANIA PRODUKTÓW
· Zasady organizowania efektywnych strategii wyróżniania produktów w aptece
· Główne błędy przy organizowaniu akcji i ich wpływ na rentowność Strategie wyróżniania produktów.
· Poza cenowe narzędzia organizacji akcji marketingowych w aptece
· Wykorzystanie i ekspozycja materiałów POS oraz ich efektywność
· Nowoczesne rozwiązania w aspekcie wyróżnienia produktów w aptece
SZKOLENIE NR 6: PLANOGRAMY KATEGORII
· Zasady układania różnych rodzajów preparatów i produktów w aptece
· Ergonomia i ekonomia regału – efekt widoczności
· Wykorzystanie i ekspozycja materiałów POS ora ich efektywność
· Nowoczesne rozwiązania w aspekcie wyróżnienia produktów w aptece
Jeżeli szukasz sprawdzonego partnera, który z pełnym zaangażowaniem i doświadczeniem pomoże rozwinąć Twój Biznes spotkaj się z nami. Porozmawiamy o możliwościach współpracy i wspólnie wypracujemy najlepsze rozwiązanie.