Rozwijaj firmę z naszą pomocą, dzięki środkom unijnym

Pomożemy Ci zwiększać kompetencje w zakresie trade marketingu, merchandisingu i sprzedaży w oparciu o dofinansowanie. Wspólnie opracujemy dobry program, przygotujemy wniosek i zrealizujemy projekt. Pomogliśmy już w ten sposób wielu firmom.

null

Rozwiązania

Szukasz pomysłu na idealną organizację działu sprzedaży?
null

Twój team

Chcesz rozwijać zespół?
null

Projektujesz nowe

działania w zakresie trade marketingu lub merchandisingu?

Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów dzięki dofinansowaniu z Unii Europejskiej. Pomożemy Ci zdobyć środki i zrealizować plany.

Jak wygląda współpraca z nami w zakresie projektów dofinansowanych z UE?

ETAP 0: Analiza potrzeb i profilu przedsiębiorstwa pod kątem możliwości skorzystania z funduszy unijnych

Sprawdzamy na realizację jakich potrzeb firmy możliwe jest uzyskanie dofinansowania oraz jakiego typu projekt rokuje największe szanse na powodzenie.

ETAP 1: Diagnoza potrzeb szkoleniowych

Przeprowadzamy solidny audyt, aby ustalić jakie obszaru kompetencji powinny być rozwijane w firmie, aby rozwijać sprzedaż. Działamy przy wykorzystaniu takich narzędzi jak wizyty podwójne, wywiad, Development Center, ocena 360 stopni.

ETAP 2: Budżet projektu.

Planujemy budżet projektu w sposób minimalizujący wkład własny, ale pozwalający uzyskać jak największą kwotę dofinansowania.

ETAP 3: Wypełnienie formularza zgłoszeniowego.

Wspólnie przygotowujemy i wypełniamy wszystkie dokumenty konkursowe niezbędne do złożenia wniosku. Zajmujemy się wpisaniem firmy do Biura Usług Rozwojowych. Dzięki naszemu doświadczeniu wniosek będzie przygotowany w sposób optymalny, który maksymalizuje prawdopodobieństwo pozyskania finansowania.

ETAP 4: Podpisanie promesy  

Po uzyskaniu pozytywnej decyzji, klient podpisuje umowę z operatorem.

ETAP 5: Realizacja. Realizacja zaplanowanych celów szkoleniowych.

Wdrażamy dofinansowany projekt w życie. Twoja firma otrzymuje pełnowartościowe usługi, ponieważ dbamy o to, aby procedury unijne nie utrudniały realizacji twojego celu biznesowego. Nasi klienci otrzymują standard usługi na poziomie komercyjnym przy jednoczesnym finansowaniu unijnym.

ETAP 6: Rozliczenie projektu.

Pomagamy w rozliczaniu finansowym z operatorem, przygotowujemy dokumenty potrzebne do ewaluacji. Warto pamiętać, że o pełnym sukcesie projektu dofinansowanego z UE można powiedzieć dopiero, gdy zostanie prawidłowo rozliczony.

Schemat działania

null
Decyzja o współpracy
null
Informacja do franczyzobiorców
null
Pomoc w uzysakniu dofinansowania (indywidualne dla każdego franczyzobiorcy)
null
Klient składa wniosek o dofinansowanie u operatora
null
Ogłoszenie wyników (podpisanie promesy z operatorem)
null
Przeprowadzenie szkolenia zgodnie z umową
null
Zapłata za szkolenia
null
Ocena szkolenia w bazie usług rozwojowych
null
Zwrot środków od operatora (7-21 dni)

Poniżej przykładowe projekty, na które możemy pomóc Ci uzyskać dogodne dofinansowanie z UE:

SZKOLENIE NR. 1: MERCHANDISING – ORGANIZACJA POWIERZCHNI APTEKI

· 25 zasad merchandisingu aptecznego.
· Jak prawidłowo zaplanować powierzchnię apteki?
· W jaki sposób rozłożyć kategorie tematyczne i specjalne?
· Jak wykorzystać gorące miejsca w apteki?
· Co zrobić by ocieplić zimne miejsca – niesprzedażowe?
· Dlaczego merchandising wpływa na zadowolenie pacjenta?

SZKOLENIE NR 2: SPRZEDAŻ DORADCZA W APTECE

· przygotowanie standardu rozmowy z pacjentem
· prowadzenie wywiadu aby odkryć prawdziwe potrzeby
· mówienia do pacjenta zrozumiałym dla niego językiem korzyści
· dostosowanie się do osobowości pacjenta
· sprzedaż preparatów w terapii łączonej
· werbalne i niewerbalne oznaki zainteresowania

SZKOLENIE NR 3: ZARZĄDZANIE KATEGORIĄ

· Proces zarządzania kategoria
· Budowanie drzewka asortymentowego kategorii
· Zastosowanie roli i strategii kategorii
· Wykorzystanie motywów zakupowych w decyzjach asortymentowych
· Macierz wyboru odpowiedniego producenta i produktu
· Analiza ekonomiczno-handlowa w budowaniu kategorii

SZKOLENIE NR 4: ZARZĄDZANIE CENAMI

· Ekonomiczne zależności zarządzania cenami
· Psychologiczne znaczenia cen w aptece
· Motywy zakupowe pacjentów
· Znaczenie ekspozycji cen i sposoby ich pokazywania
· Strategie cenowe stosowane w sieciach aptecznych
· Najczęstsze błędy w osiąganiu odpowiedniej marży w aptece

SZKOLENIA NR 5: STRATEGIE WYRÓŻNIANIA PRODUKTÓW

· Zasady organizowania efektywnych strategii wyróżniania produktów w aptece
· Główne błędy przy organizowaniu akcji i ich wpływ na rentowność Strategie wyróżniania produktów.
· Poza cenowe narzędzia organizacji akcji marketingowych w aptece
· Wykorzystanie i ekspozycja materiałów POS oraz ich efektywność
· Nowoczesne rozwiązania w aspekcie wyróżnienia produktów w aptece

SZKOLENIE NR 6: PLANOGRAMY KATEGORII

· Zasady układania różnych rodzajów preparatów i produktów w aptece
· Ergonomia i ekonomia regału – efekt widoczności
· Wykorzystanie i ekspozycja materiałów POS ora ich efektywność
· Nowoczesne rozwiązania w aspekcie wyróżnienia produktów w aptece

Jeżeli szukasz sprawdzonego partnera, który z pełnym zaangażowaniem i doświadczeniem pomoże rozwinąć Twój Biznes spotkaj się z nami. Porozmawiamy o możliwościach współpracy i wspólnie wypracujemy najlepsze rozwiązanie.