Dlaczego szkolenie „Sprzedaż doradcza” Ci się przyda?
Najczęściej słyszę od farmaceutów, że ich obsługa pacjenta jest doskonała, bo się starają być mili i pomocni. Jednak obserwując zachowanie wielu farmaceutów w rzeczywistości podczas wizyt w aptekach, można zauważyć schematyczność, zdawkowy – krótki wywiad z pacjentem i „wciskanie” preparatów. Co sprawia, że pacjenci w aptece czują się traktowani bezosobowo a wielokrotnie nie potrafią oni zrozumieć „języka farmaceuty” gdyż nie jest on do nich dostosowany.
Szkolenie ma na celu pokazać, różne sposoby i narzędzia rozmowy z pacjentem, które może wykorzystać farmaceuta, aby pomóc w zrozumieniu jego oczekiwań. Podczas szkolenia farmaceuta dowie się jak przeprowadzić wywiad i argumentować pacjentowi językiem korzyści zakup. Dodatkowo zaprezentowane zostaną sposoby dotarcia do właściwych motywów zakupowych oraz pomocy podczas terapii łączonej.
Forma szkolenia
Rozmowy z pacjentem z różnymi problemami
Filmy prezentujące odpowiednie zachowania
Przykłady radzenia sobie z obiekcjami pacjenta
Warsztat z praktycznymi ćwiczeniami
Gotowe skrypty rozmów
aby budować autorytet w oczach pacjenta w oparciu o wiedzę i umiejętności sprzedażowe
Gotowe skrypty rozmów
8h ciężkiej pracy na szkoleniu
…aby potem Twoja codzienna praca była o wiele lżejsza i efektywniejsza
8h ciężkiej pracy na szkoleniu
Maks. 15 osób w grupie
Dbamy o to, aby liczebność grupy sprzyjała efektywnej i komfortowej nauce
Maks. 15 osób w grupie
Czego się nauczysz na szkoleniu?
- Przyjaznego standardu rozmowy z pacjentem
- Prowadzenia wywiadu aby odkryć prawdziwe potrzeby
- Mówienia do pacjenta zrozumiałym dla niego językiem korzyści
- Dostosowania się do osobowości pacjenta
- Sprzedaży preparatów w terapii łączonej
- Werbalnych i niewerbalnych oznak zainteresowania