O szkoleniu

null

25 zasad, które musisz znać

Z ich znajomością przestaniesz „wyważać otwarte drzwi”, a twoja efektywność znacznie wzrośnie
null

8h ciężkiej pracy na szkoleniu

…aby potem woja codzienna praca była o wiele lżejsza i efektywniejsza
null

Maks. 15 osób w gupie

Dbamy o to, aby liczebność grupy sprzyjała efektywnej i komfortowej nauce.

Korzyści ze szkolenia:

Z naszych obserwacji rynku wynika, że wielu producentów i detalistów stosując proste strategie cenowe traci marżę.
Tylko 22% firm osiąga wyższe zyski dzięki zastosowaniu nowoczesnych narzędzi pricingowych związanych z zarządzaniem cenami.
Szkolenie pokaże jakie są rozwiązania psychologii cen, zarządzania cenami, modelowania cenowego opartego o motywy zakupowe klientów.
Jeżeli zastosujesz poznane narzędzia możesz osiągać wyższą niż dotychczas rentowność!

Czego nauczysz się na szkoleniu?

Przykłady strategii cenowych w różnych formatach punktów sprzedaży.
Psychologiczne znaczenie cen.
Motywy zakupowe klientów.
Znaczenie ekspozycji cen u sposoby prezentowania cen.
Strategie cenowe stosowane w sieciach handlowych.
Najczęstsze błędy w osiąganiu odpowiedniej marży.

Program

PRICING – jak zwiększać marżę.

MODUŁ 1: Pricing jako element właściwego pozycjonowania rynkowego.

Badania dotyczące postrzegania cen przez klientów.

Determinanty cenowe w handlu detalicznym wpływające na cenę.

Narzędzia i techniki maksymalizowania marży produktów – ćwiczenia analityki efektywności.

MODUŁ 2: Strategie cenowe – najlepsze praktyki oraz najczęstsze błędy.

Strategie cenowe – najlepsze praktyki oraz najczęstsze błędy.

Dźwignia pricingowa i jej znaczenie dla pozycjonowania cenowego.

Analiza finansowa osiąganej marży.

MODUŁ 3: Segmentacja produktów.

Analiza konkurencji.

Zbudowanie wizerunku cenowego na podstawie markerów cenowych.

Pozycjonowanie cenowe w odniesieniu do strategii producenta.

MODUŁ 4: Ćwiczenie „MAKSYMALIZACJA KORZYŚCI” – matryca pricingowa.

Zastosowanie poznanej wiedzy w zakresie motywów zakupowych i zasad psychologii cen.

Osiągnięcie efektu odpowiedniego postrzegania cenowego produktu i producenta.

Wyliczanie skuteczności pozycjonowania cenowego w zależności od przyjętej strategii.

MODUŁ 5 – argumentacja ceny:

Budowanie argumentacji w rozmowach handlowych uwzględniających elementy cenowe.

Techniki i narzędzia perswazji językowej z uwzględnieniem technik sprzedaży.

Forma szkolenia

null

Ćwiczenia

Zaawansowane ćwiczenia analityki cenowej
null

Filmy i zdjęcia

z przykładami komunikacji cen
null

Przykłady

strategii cenowych.
null

Warsztat

z praktycznymi ćwiczeniami
Call Now Button