Kim jesteśmy?
TM360

Jesteśmy pasjonatami i praktykami trade marketingu,
którzy pomogli setkom firm zwiększyć sprzedaż.
Uwielbiamy zarażać handlowców i sprzedawców
zaangażowaniem, entuzjazmem oraz pokazywać
skuteczne narzędzia, dzięki którym osiągają
ponad przeciętne wyniki.

Dlaczego my?

Gwarantujemy naszym klientom skuteczność oraz najlepszych ekspertów trade marketingu i sprzedaży, aktualną wiedzę opartą o najnowsze rozwiązania branżowe, autorskie warsztaty i materiały oraz dedykowanego koordynatora na całym etapie realizacji projektu rozwojowego.

null

SZKOLENIA OTWARTE I ZAMKNIĘTE

Realizujemy specjalistyczne projekty warsztatów zamkniętych dla firm jak i szkolenia w formule otwartej dla wszystkich zainteresowanych daną tematyką.

null

LIDERZY FARMACJI

Jesteśmy organizatorem jedynej na rynku farmaceutycznym Akademii Liderów Farmacji, która kończy się otrzymaniem unikatowego Certyfikatu Lidera Farmacji.

null

KONFERENCJE

Współorganizujemy konferencje branżowe takie jak Forum Liderów Farmacji – Nowoczesny Trade Marketing, organizujemy śniadania biznesowe poświęcone digitalizacji.

null

DORADZTWO TRADE MARKETINGOWE

Pomagamy firmom osiągać ponad przeciętne wyniki używając nowoczesnych narzędzi trade marketingowych do wsparcia sprzedaży.

null

WŁASNE PUBKLIKACJA

Własne publikacje  „Merchandising w aptece – czyli jak dostosować aptekę do oczekiwań pacjenta”, „Pricing – jak zarządzanie cenę może zwiększyć zyski w detalu” oraz dziesiątki artykułów w pismach branżowych.

null

ANALIZY I BADANIA RYNKOWE

Posługujemy się narzędziami badań rynkowych takimi jak tajemniczy klient/pacjent czy badanie efektywności działań merchandisingowych.

Szkolenia:

Prowadzimy projekty szkoleniowe i doradcze z obszarów:

null

MERCHANDISING

null

ZARZĄDZANIE KATEGORIĄ

null

PRICING – STRATEGIE ZARZĄDZANIA CENAMI

null

SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE

null

OBSŁUGA KLIENTA – SPRZEDAŻ DORADCZA

null

NEGOCJACJE HANDLOWE

null

SOCIAL MEDIA

null

MARKETING ONLINE

Nasz zespół

Wiedza, doświadczanie i praktyka.

null

Roman Szymczak

Merchandising, Pricing, Negocjacje
null

Milena Wzorek

Menager ds. szkoleń i rozwoju
null

Marcin Wysocki

Narzędzia oceny działań trade marketingowych, badania rynkowe
null

Artur Dłubak

Trener sprzedaży