O szkoleniu

null

Analiza rynku materiałów POS.

…w celu zdobywania przewagi i pozyskania klienta. Polski program do planogramów – XSpace.
null

8h ciężkiej pracy na szkoleniu

…aby potem Twoja codzienna praca była o wiele lżejsza i efektywniejsza.
null

Maks. 15 osób w grupie

Dbamy o to, aby liczebność grupy sprzyjała efektywnej i komfortowej nauce

Korzyści ze szkolenia

·  Na szkoleniu zapoznamy uczestników z badaniami dot. materiałów POS i zachowań shopperów. Poznamy trendy na rynku FMCG, DIY i w farmacji oraz dokonamy ich analizy pod kątem użyteczności na rynku klienta.
·
Dowiemy się jak dopasować i wybrać odpowiednie narzędzia POS do charakterystyki shoppera – analiza wyników badań naukowych. Porozmawiamy o tym, jak wygląda współpraca z agencją kreatywną – co powinno się znaleźć w idealnym briefie?
· 
Dokonamy analizy korzyści wynikających z wykorzystania materiałów POS w punkcie sprzedaży.
· 
Zidentyfikujemy najlepsze materiały POS pod kątem miejsca, shoppera i produktu.

Czego się nauczysz na szkoleniu?

Zasady merchandisingu w odniesieniu do planogramów kategorii.
Decyzji dotyczących ułożenia kategorii.
Zasady układania różnych rodzajów preparatów i produktów w aptece.
Ergonomia i ekonomia regału – efekt widoczności.
Wykorzystanie i ekspozycja materiałów POS ora ich efektywność.
Nowoczesne rozwiązania w aspekcie wyróżnienia produktów w aptece.

Program

Moduł 1. Zachowania klienta w punkcie sprzedaży detalicznej.

Omówienie dostępnych badań dotyczących zachowania polskich shopperów.

Markery wpływające na przyciągnięcie uwagi klienta – omówienie przykładowych konstrukcji.

Moduł 2. Trendy w projektowaniu i produkcji materiałów POS.

Najlepsze przykłady materiałów POS z rynku polskiego (Analiza materiałów, które dostały najwyższe noty w rankingu Linked In w roku 2019 i 2020).

Jak to robią za granicą?

Moduł 3. Zacznijmy od początku – czyli jak powinien wyglądać SKUTECZNY brief dla agencji shopper marketingowej?

Najczęściej popełniane błędy przy pisaniu briefów shopper marketingowych. „Must have” dla każdego skutecznego briefu. „Best practise” – jak to robią najlepsi.

Efekt WOW! Najbardziej pożądany efekt w każdym briefie shopper marketingowym – jak go osiągnąć we współpracy z agencją?

Jak nie zaprzepaścić pracy w dziale trade marketingu (proces konsultacji z działem handlowym na etapie wstępnym; współpraca z działem marketingu, zbieranie opinii po akcji – ewaluacja)

Moduł 4. Nowe technologie stosowane w materiałach POS.

Szanse i zagrożenia ze strony kas samoobsługowych.

Ekrany LCD i LED wykorzystywane w konstrukcjach ekspozycyjnych.

Nowe technologie druku oraz nowe surowce.

Moduł 5. Czy tych błędów można było uniknąć?

Omówienie na przykładach z rynku pułapek czyhających w procesach projektowania i produkcji opakowań oraz materiałów POS.

Forma szkolenia

null

Analiza

efektywności materiałów POS.
null

Filmy

instruktażowe
null

Przegląd

materiałów POS.
null

Warsztat

z praktycznymi ćwiczeniami.
Call Now Button