Szkolenie otwarte

TRENDY W PROJEKTOWANIU MATERIAŁÓW POS

By 27 kwietnia, 2019 21 maja, 2021 No Comments

Korzyści ze szkolenia:

Na szkoleniu zapoznamy uczestników z badaniami dot. materiałów POS i zachowań shopperów. Poznamy trendy na rynku FMCG, DIY i w farmacji oraz dokonamy ich analizy pod kątem użyteczności na rynku klienta.

Dowiemy się jak dopasować i wybrać odpowiednie narzędzia POS do charakterystyki shoppera – analiza wyników badań naukowych. Porozmawiamy o tym, jak wygląda współpraca z agencją kreatywną – co powinno się znaleźć w idealnym briefie?

Dokonamy analizy korzyści wynikających z wykorzystania materiałów POS w punkcie sprzedaży.

Zidentyfikujemy najlepsze materiały POS pod kątem miejsca, shoppera i produktu.

Ramowy program szkolenia:

Moduł 1. Zachowania klienta w punkcie sprzedaży detalicznej.

  • Omówienie dostępnych badań dotyczących zachowania polskich shopperów.
  • Markery wpływające na przyciągnięcie uwagi klienta – omówienie przykładowych konstrukcji.

Moduł 2. Trendy w projektowaniu i produkcji materiałów POS.

  • Najlepsze przykłady materiałów POS z rynku polskiego (Analiza materiałów, które dostały najwyższe noty w rankingu Linked In w roku 2019 i 2020)
  • Jak to robią za granicą?

Moduł 3. Zacznijmy od początku – czyli jak powinien wyglądać SKUTECZNY brief dla agencji shopper marketingowej?

  • Najczęściej popełniane błędy przy pisaniu briefów shopper marketingowych. „Must have” dla każdego skutecznego briefu. „Best practise” – jak to robią najlepsi.
  • Efekt WOW! Najbardziej pożądany efekt w każdym briefie shopper marketingowym – jak go osiągnąć we współpracy z agencją?
  • Jak nie zaprzepaścić pracy w dziale trade marketingu (proces konsultacji z działem handlowym na etapie wstępnym; współpraca z działem marketingu, zbieranie opinii po akcji – ewaluacja)

Moduł 4. Nowe technologie stosowane w materiałach POS.

  • Szanse i zagrożenia ze strony kas samoobsługowych.
  • Ekrany LCD i LED wykorzystywane w konstrukcjach ekspozycyjnych.
  • Nowe technologie druku oraz nowe surowce.

Moduł 5. Czy tych błędów można było uniknąć?

  • Omówienie na przykładach z rynku pułapek czyhających w procesach projektowania i produkcji opakowań oraz materiałów POS.

Forma szkolenia

Analiza efektywności materiałów POS.

Filmy instruktażowe

Przegląd materiałów POS.

Warsztat z praktycznymi ćwiczeniami

category management

Analiza rynku materiałów POS.

…w celu zdobywania przewagi i pozyskania klienta.

Polski program do planogramów - XSpace

8h ciężkiej pracy na szkoleniu

…aby potem Twoja codzienna praca była o wiele lżejsza i efektywniejsza

8h ciężkiej pracy na szkoleniu

Maks. 15 osób w grupie

Dbamy o to, aby liczebność grupy sprzyjała efektywnej i komfortowej nauce

Maks. 15 osób w grupie

Czego się nauczysz na szkoleniu?

  • Zasady merchandisingu w odniesieniu do planogramów kategorii
  • Decyzji dotyczących ułożenia kategorii
  • Zasady układania różnych rodzajów preparatów i produktów w aptece
  • Ergonomia i ekonomia regału – efekt widoczności
  • Wykorzystanie i ekspozycja materiałów POS ora ich efektywność
  • Nowoczesne rozwiązania w aspekcie wyróżnienia produktów w aptece
[contact-form-7 404 "Nie znaleziono"]
Call Now Button