Jeżeli chcesz:

null

lepiej dostosować

aptekę do aktualnych trendów i oczekiwań pacjentów?
null

poznać 15 najważniejszych

zasad merchandisingowych dot. organizacji powierzchni w aptece?
null

zwiększyć sprzedaż

poprzez idealnie dobrany asortyment i skuteczne strategie pricingowe?

To ta książka jest dla Ciebie!

Merchandisign ułatwia wybór pacjentowi

Oddajemy w Państwa ręce pierwszy na polskim rynku przewodnik o rozwiązaniach i narzędziach stosowanych w zakresie merchandisingu aptecznego. Książka została napisana dla tych, którzy poszukują wiedzy, jak można poukładać aptekę tak, aby była ona czytelna i intuicyjna dla pacjenta. Jakich narzędzi można użyć, prócz rekomendacji farmaceuty, aby ułatwić pacjentowi wybór produktów.
W książce zaprezentowane zostały zasady merchandisingu odnoszące się do organizacji powierzchni apteki, czyli spojrzenie na całą aptekę w taki sposób, w jaki widzi ją pacjent. Należy pamiętać, że doświadczenia zakupowe pacjenta w aptece i jego spojrzenie na to „miejsce sprzedaży”, w którym podejmuje decyzje odnośnie realizacji swoich potrzeb, są bardzo podobne do tych, znanych mu z innych sklepów.

Książka składa się z trzech rozdziałów, ułożonych zgodnie z metodycznym podejściem do zagadnień merchandisingu:

Pierwszym z nich jest „Kategoryzacja apteki”, w którym zostaną zaprezentowane zasady z intuicyjnego postrzegania przez pacjenta apteki jako miejsca, w którym znajdują się różne kategorie produktowe.
Drugi rozdział to blok odnoszący się do „Stref apteki”, w którym będą omówione poszczególne obszary apteki i ich wpływ na pacjenta.
Ostatnim rozdziałem są zagadnienia związane z „Organizacją ruchu pacjenta” – czyli co zrobić, by pacjent miał okazję zobaczyć jak najwięcej zachowując odpowiednią wygodę poruszania się po powierzchni apteki.