Efekt obfitości w merchandisingu Merchandising

Efekt obfitości w merchandisingu

Efekt obfitości - czemu to takie ważne? Jedną z zasad merchandisingu stosowaną przez sklepy jest efekt obfitości towarowej. Prostym językiem można powiedzieć: „dużo sprzedaje więcej” i tak rzeczywiście jest w praktyce. Zasadę tę dość łatwo wprowadzić w sklepie, gdyż nie wymaga stosowania specjalnych i tajemniczych technik merchandisingowych. Należy jednak zwracać uwagę…
AdMilena36stopni
9 maja, 2019
Sprzedaż

Wyhamuj rozpędzonego klienta

Widzimy nieraz w sklepach klientów, którzy kierują się od razu w głąb sali sprzedaży, nie zwracając uwagi na towary znajdujące się przy wejściu. Może to oznaczać, że nie została odpowiednio zagospodarowana tzw. strefa dekompresji. Badania pokazują, że 95 % klientów zatrzymuje się dopiero po przejściu jednej trzeciej sali sprzedaży. Oznacza to,…
AdMilena36stopni
9 maja, 2019
Call Now Button