Trade marketing i sprzedaż – blog

Dowiedz się, jak sprzedawać efektywnie

Badania pokazują, że nawet 70% klientów decyzje o zakupie podejmuje w sklepie. Zatem jak wykorzystać potencjał przestrzeni w punkcie sprzedaży? Jest kilka bardzo istotnych zasad, dzięki którym przestrzeń sprzedażowa może wpłynąć na wyniki finansowe firmy.

16 grudnia, 2019

0

Wrażliwość cenowa to relacja między poziomem ceny, a gotowością do zakupu danego produktu. Na poziom wrażliwości cenowej konsumentów wpływa ma bardzo wiele czynników. Wśród najbardziej popularnych można wyróżnić m. in. poziom zarobków, świadomość konsumencką …..

12 grudnia, 2019

0

Wielu sprzedawców ma wrażenie, że dla klienta, nawet niewielka różnica w cenie ma znaczenie. A tak naprawdę, badania pokazują, że ceny które stosują sklepy detaliczne dla klienta nie mają znaczącej różnicy – co jest świetną okazją do zwiększenia marży.

2 grudnia, 2019

0

Czy rzeczywiście niska cena jest najważniejsza z punktu widzenia klienta? Dla pewnej grupy klientów na pewno tak, ale jak pokazują badania jest szereg innych czynników poza cenowych wpływających na podjęcie decyzji o zakupie.

2 grudnia, 2019

0

Jak zorganizować aptekę, aby była wygodniejsza dla klienta i przynosiła wyższe zyski?   Zarządzenie w farmacji to kluczowy element, wpływający zarówno na zadowolenie pacjentów, jak i wyniki finansowe placówki. Nie wystarczy bowiem atrakcyjny wygląd apteki i dobre wyposażenie. Ogromną rolę odgrywa zaplanowanie przestrzeni, wyznaczające skuteczność intralogistyki apteki. Szczegółowe i przede wszystkim sprawdzone zasady zarządzania warto […]

19 listopada, 2019

0

Negocjacje, sprzedaż, merchandising – co zapewniają szkolenia z tych dziedzin i czy warto się na nie zdecydować?   Szkolenia pracowników współcześnie uznawane są za podstawę do dalszego rozwoju firmy i intensyfikacji zysków finansowych. Obszary takie, jak negocjacje, sprzedaż czy merchandising przekładają się na wzrost efektywność pracy i lepsze wyniki. Mimo to głosy dotyczące szkoleń bywają […]

18 października, 2019

0

Z roku na rok do Polski przybywa z zza zachodniej granicy setki nowych rozwiązań,  które mają na celu wesprzeć biznes, przedsiębiorców i pracowników. Jednym z nich jest unikatowa forma wystąpień motywacyjnych, nosząca nazwę power speech. Na czym ono polega?   Czym jest power speech?   Power speech to charakterystyczne i nieszablonowe wystąpienie doświadczonego mówcy, nieraz […]

12 września, 2019

0

Co to jest merchandising? Istotą merchandisingu jest takie ułożenie asortymentu w sklepie, aby klient miał wygodę robienia zakupów oraz intuicyjnie podejmował decyzje odnośnie swoich potrzeb. W klasycznym podejściu możemy rozróżnić: field marketing, merchandising kategorii, ekspozycje producentów w punkcie sprzedaży.   Field marketing odnosi się przede wszystkim do organizacji powierzchni sklepu i maksymalnego wykorzystania potencjału placówki […]

19 sierpnia, 2019

0

Aby doskonalić wiedzę ekspercką na temat trade marketingu trzeba dobrze ugruntować podstawową wiedzę i określić podstawowe pojęcia. Co to jest trade marketing? Co to jest merchandising? Czym różni się field marketing od merchandisingu?   Co to jest trade marketing? Trade marketing to zestaw działań i rozwiązań marketingowych, które należy zastosować w punkcie sprzedaży w celu [...]

29 lipca, 2019

0

Żyj w obfitości 11 maja w Warszawie, odbyła się prawdopodobnie najciekawsza konferencja biznesowa w Polsce „Żyj w obfitości”. Organizatorem wydarzenia było Towarzystwo Biznesowe na czele z Maciejem Gnyszką. Konferencja była miejscem, w którym ludzie sukcesu dzielili się nie tylko biznesową wiedzą i doświadczeniem, ale również szeroko rozumianą życiową mądrością i wartościami. Do prowadzenia wykładów zostali zaproszeni praktycy – ludzie, którzy nie tylko osiągnęli biznesowy [...]

30 czerwca, 2019

0

0
0
image
https://tm360.pl/wp-content/themes/maple/
https://tm360.pl/
#d8d8d8
style2
paged
Trwa ładowanie...
//
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
on
yes
yes
off
on
off

Call Now Button