O szkoleniu

Przedstawiamy Państwu wyjątkowy pakiet 8 szkoleń online dla Key Account Managerów, który składa się z:

  • 5 modułów podstawowych (obowiązkowych)
  • 6 modułów fakultatywnych (do wyboru 3)

Zarządzanie i praca z kluczowym klientem to złożony i trudny proces, który wymaga przygotowania, odporności na trudne sytuacje oraz wysokich kompetencji sprzedażowych.

Wszystkie elementy programu naszej Akademii, dają profesjonalną podstawę do pracy na stanowisku Key Account Managera oraz doskonalą już posiadane kompetencje.

Unikalna na rynku formuła, gdzie uczestnik samodzielnie wybiera moduły, które chce doskonalić, gwarantuje solidne wsparcie w obszarach, które stanowią realny problem w danym momencie.

Korzyści ze szkolenia:

  • Średnio 30% wzrost sprzedaży w firmach, których pracownicy ukończyli to szkolenie.
  • Jedyna na rynku oferta, w której uczestnik sam decyduje o ostatecznym kształcie szkolenia.
  • Aż 11 modułów szkoleniowych doskonalących umiejętności z zakresu sprzedaży, negocjacji i trade marketingu podzielone na moduły obowiązkowe i fakultatywne.
  • Trenerzy z ponad 40 – letnią praktyką w sprzedaży (sieci handlowe fmcg i diy, producenci, ecommerce), nadal aktywnie działający w biznesie – wiemy czego oczekuje rynek od profesjonalnego KAMa.
  • Grupa szkoleniowa ograniczona do 12 osób, umożliwiająca warsztatowy charakter pracy.
  • Oszczędność czasu i pieniędzy: kupując jedno szkolenie, Twój KAM kończy 8 różnych modułów, które stanowią spójną całość.
  • Tylko 94 zł za jedną godzinę szkolenia.
  • Formuła online.

Program szkolenia (moduły obowiązkowe):

Moduł 1: Komunikacja tradycyjna i zdalna: „Jak skutecznie nawiązać relacje”

Moduł 2: Typologie klientów vs. typologie KAM’ów: „Jak porozumieć się z różnymi ludźmi”

Moduł 3: Skuteczne techniki przekonywania: „Jak przekonać niedowiarków?”

Moduł 4: Negocjacje oferty biznesowej: „Jak osiągnąć cele negocjacyjne”

Moduł 5: Skuteczna technologia sprzedaży i negocjacji: „AIDA: jak zostać mistrzem sprzedaży”

Program szkolenia (moduły fakultatywne):

Moduł 1: Warunki kontraktu i psychologia sprzedaży: „Jak klienci widzą, czują i słyszą argumenty twarde”

Moduł 2: Narzędzia argumentacji socjotechnicznej: „SPINA, czyli jak przekonać opornych”

Moduł 3: Zasady merchandisingu: „Jak przyciągnąć uwagę klientów w sklepie”

Moduł 4: Elementy zarządzania kategorią: „Jak sprzedawać skutecznie w oparciu o CM”

Moduł 5: Rozmowa telefoniczna: „Jak zamienić zimny telefon w gorący”

Moduł 6: Zasady pricingu i strategii wyróżniania produktów w punkcie sprzedaży.

Edycja letnia:

5 lipca 2021

Forma szkolenia:

Praca na produktach i case study uczestników.

Praktyczna wiedza biznesowa.

Warsztat z praktycznymi ćwiczeniami online.

category management

2 PROWADZĄCYCH

Artur Dłubak i Roman Szymczak

32 H GODZIN SZKOLENIA

kompendium wiedzy sprzedażowej w jednym szkoleniu.

12 OSÓB W GRUPIE

Dbamy o to, aby liczebność grupy sprzyjała efektywnej i komfortowej nauce.

    Call Now Button