O szkoleniu
Wyjątkowy pakiet 8 szkoleń online dla Key Account Managerów, który składa się z:
Korzyści ze szkolenia
Program szkolenia (moduły obowiązkowe)
Moduł 1: Komunikacja tradycyjna i zdalna: „Jak skutecznie nawiązać relacje”
Moduł 2: Typologie klientów vs. typologie KAM’ów: „Jak porozumieć się z różnymi ludźmi”
Moduł 3: Skuteczne techniki przekonywania: „Jak przekonać niedowiarków?”
Moduł 4: Negocjacje oferty biznesowej: „Jak osiągnąć cele negocjacyjne”
Moduł 5: Skuteczna technologia sprzedaży i negocjacji: „AIDA: jak zostać mistrzem sprzedaży”
Program szkolenia (moduły fakultatywne):
Moduł 1: Warunki kontraktu i psychologia sprzedaży: „Jak klienci widzą, czują i słyszą argumenty twarde”
Moduł 2: Narzędzia argumentacji socjotechnicznej: „SPINA, czyli jak przekonać opornych”
Moduł 3: Zasady merchandisingu: „Jak przyciągnąć uwagę klientów w sklepie”
Moduł 4: Elementy zarządzania kategorią: „Jak sprzedawać skutecznie w oparciu o CM”
Moduł 5: Rozmowa telefoniczna: „Jak zamienić zimny telefon w gorący”
Moduł 6: Zasady pricingu i strategii wyróżniania produktów w punkcie sprzedaży.
Kiedy?
Edycja letnia: 5 lipca 2021