O szkoleniu

Wyjątkowy pakiet 8 szkoleń online dla Key Account Managerów, który składa się z:

null

5 modułów podstawowych

obowiązkowych
null

6 modułów fakultatywnych

do wyboru 3
null

32 godziny szkolenia

kompendium wiedzy sprzedażowej w jednym szkoleniu.
null

Praca z Klientem

Zarządzanie i praca z kluczowym klientem to złożony i trudny proces, który wymaga przygotowania, odporności na trudne sytuacje oraz wysokich kompetencji sprzedażowych.

null

Elementy proramu

Wszystkie elementy programu naszej Akademii, dają profesjonalną podstawę do pracy na stanowisku Key Account Managera oraz doskonalą już posiadane kompetencje.

null

Unikalna formuła

Unikalna na rynku formuła, gdzie uczestnik samodzielnie wybiera moduły, które chce doskonalić, gwarantuje solidne wsparcie w obszarach, które stanowią realny problem w danym momencie.

Korzyści ze szkolenia

Średnio 30% wzrost sprzedaży w firmach, których pracownicy ukończyli to szkolenie.
Jedyna na rynku oferta, w której uczestnik sam decyduje o ostatecznym kształcie szkolenia.
Aż 11 modułów szkoleniowych doskonalących umiejętności z zakresu sprzedaży, negocjacji i trade marketingu podzielone na moduły obowiązkowe i fakultatywne.
Trenerzy z ponad 40 – letnią praktyką w sprzedaży (sieci handlowe fmcg i diy, producenci, ecommerce), nadal aktywnie działający w biznesie – wiemy czego oczekuje rynek od profesjonalnego KAMa.
Grupa szkoleniowa ograniczona do 12 osób, umożliwiająca warsztatowy charakter pracy.
Formuła online.

Program szkolenia (moduły obowiązkowe)

Moduł 1: Komunikacja tradycyjna i zdalna: „Jak skutecznie nawiązać relacje”

Moduł 2: Typologie klientów vs. typologie KAM’ów: „Jak porozumieć się z różnymi ludźmi”

Moduł 3: Skuteczne techniki przekonywania: „Jak przekonać niedowiarków?”

Moduł 4: Negocjacje oferty biznesowej: „Jak osiągnąć cele negocjacyjne”

Moduł 5: Skuteczna technologia sprzedaży i negocjacji: „AIDA: jak zostać mistrzem sprzedaży”

Program szkolenia (moduły fakultatywne):

Moduł 1: Warunki kontraktu i psychologia sprzedaży: „Jak klienci widzą, czują i słyszą argumenty twarde”

Moduł 2: Narzędzia argumentacji socjotechnicznej: „SPINA, czyli jak przekonać opornych”

Moduł 3: Zasady merchandisingu: „Jak przyciągnąć uwagę klientów w sklepie”

Moduł 4: Elementy zarządzania kategorią: „Jak sprzedawać skutecznie w oparciu o CM”

Moduł 5: Rozmowa telefoniczna: „Jak zamienić zimny telefon w gorący”

Moduł 6: Zasady pricingu i strategii wyróżniania produktów w punkcie sprzedaży.

Kiedy?

Edycja letnia: 5 lipca 2021

Forma szkolenia

null

Praca na produktach i case study uczestników.

null

Praktyczna wiedza biznesowa oraz warsztat z praktycznymi ćwiczeniami online.

null

 Zadania domowe do wykonania pomiędzy spotkaniami.

null

12 osób w grupie. Dbamy o to, aby liczebność grupy sprzyjała efektywnej i komfortowej nauce.

null

Projekt zakończony egzaminem.

Prowadzący

null

Roman Szymczak

Ekspert trade marketingu detalicznego
O mnie
null

Artur Dłubak

Trener sprzedaży
O mnie
Call Now Button