Szkolenia dofinansowane ze środków unijnych

GłównaSzkolenia dofinansowane ze środków unijnych

Rozwijaj firmę z naszą pomocą, dzięki środkom unijnym

 

Pomożemy Ci zwiększać kompetencje w zakresie trade marketingu, merchandisingu i sprzedaży w oparciu o dofinansowanie. Wspólnie opracujemy dobry program, przygotujemy wniosek i zrealizujemy projekt. Pomogliśmy już w ten sposób wielu firmom.

Chcesz rozwijać zespół? Szukasz pomysłu na idealną organizację działu sprzedaży? Projektujesz nowe działania w zakresie trade marketingu lub merchandisingu? Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów dzięki dofinansowaniu z Unii Europejskiej. Pomożemy Ci zdobyć środki i zrealizować plany.

Jak wygląda współpraca z nami w zakresie projektów dofinansowanych z UE?

ETAP 0: Analiza potrzeb i profilu przedsiębiorstwa pod kątem możliwości skorzystania z funduszy unijnych

Sprawdzamy na realizację jakich potrzeb firmy możliwe jest uzyskanie dofinansowania oraz jakiego typu projekt rokuje największe szanse na powodzenie.

ETAP 1: Diagnoza potrzeb szkoleniowych
Przeprowadzamy solidny audyt, aby ustalić jakie obszaru kompetencji powinny być rozwijane w firmie, aby rozwijać sprzedaż. Działamy przy wykorzystaniu takich narzędzi jak wizyty podwójne, wywiad, Development Center, ocena 360 stopni.

ETAP 2: Budżet projektu.

Planujemy budżet projektu w sposób minimalizujący wkład własny, ale pozwalający uzyskać jak największą kwotę dofinansowania.

ETAP 3: Wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Wspólnie przygotowujemy i wypełniamy wszystkie dokumenty konkursowe niezbędne do złożenia wniosku. Zajmujemy się wpisaniem firmy do Biura Usług Rozwojowych. Dzięki naszemu doświadczeniu wniosek będzie przygotowany w sposób optymalny, który maksymalizuje prawdopodobieństwo pozyskania finansowania.

ETAP 4: Podpisanie promesy  

Po uzyskaniu pozytywnej decyzji, klient podpisuje umowę z operatorem.

 ETAP 5: Realizacja. Realizacja zaplanowanych celów szkoleniowych.
Wdrażamy dofinansowany projekt w życie. Twoja firma otrzymuje pełnowartościowe usługi, ponieważ dbamy o to, aby procedury unijne nie utrudniały realizacji twojego celu biznesowego. Nasi klienci otrzymują standard usługi na poziomie komercyjnym przy jednoczesnym finansowaniu unijnym,

 ETAP 6: Rozliczenie projektu.

Pomagamy w rozliczaniu finansowym z operatorem, przygotowujemy dokumenty potrzebne do ewaluacji. Warto pamiętać, że o pełnym sukcesie projektu dofinansowanego z UE można powiedzieć dopiero, gdy zostanie prawidłowo rozliczony.

Proces otrzymywania dofinansowania

Dofinansowanie szkoleń z funduszy unijnych

Poniżej przykładowe projekty, na które możemy pomóc Ci uzyskać dogodne dofinansowanie z UE:

SZKOLENIE NR. 1: MERCHANDISING – ORGANIZACJA POWIERZCHNI APTEKI

  • 25 zasad merchandisingu aptecznego.
  • Jak prawidłowo zaplanować powierzchnię apteki?
  • W jaki sposób rozłożyć kategorie tematyczne i specjalne?
  • Jak wykorzystać gorące miejsca w apteki?
  • Co zrobić by ocieplić zimne miejsca – niesprzedażowe?
  • Dlaczego merchandising wpływa na zadowolenie pacjenta?

 

SZKOLENIE NR 2: SPRZEDAŻ DORADCZA W APTECE

  • przygotowanie standardu rozmowy z pacjentem
  • prowadzenie wywiadu aby odkryć prawdziwe potrzeby
  • mówienia do pacjenta zrozumiałym dla niego językiem korzyści
  • dostosowanie się do osobowości pacjenta
  • sprzedaż preparatów w terapii łączonej
  • werbalne i niewerbalne oznaki zainteresowania

SZKOLENIE NR 3: ZARZĄDZANIE KATEGORIĄ

  • Proces zarządzania kategoria
  • Budowanie drzewka asortymentowego kategorii
  • Zastosowanie roli i strategii kategorii
  • Wykorzystanie motywów zakupowych w decyzjach asortymentowych
  • Macierz wyboru odpowiedniego producenta i produktu
  • Analiza ekonomiczno-handlowa w budowaniu kategorii

 

SZKOLENIE NR 4: ZARZĄDZANIE CENAMI

  • Ekonomiczne zależności zarządzania cenami
  • Psychologiczne znaczenia cen w aptece
  • Motywy zakupowe pacjentów
  • Znaczenie ekspozycji cen i sposoby ich pokazywania
  • Strategie cenowe stosowane w sieciach aptecznych
  • Najczęstsze błędy w osiąganiu odpowiedniej marży w aptece

 

SZKOLENIA NR 5: STRATEGIE WYRÓŻNIANIA PRODUKTÓW

  • Zasady organizowania efektywnych strategii wyróżniania produktów w aptece Główne błędy przy organizowaniu akcji i ich wpływ na rentowność Strategie wyróżniania produktów.
  • Poza cenowe narzędzia organizacji akcji marketingowych w aptece
  • Wykorzystanie i ekspozycja materiałów POS oraz ich efektywność
  • Nowoczesne rozwiązania w aspekcie wyróżnienia produktów w aptece

 

SZKOLENIE NR 6: PLANOGRAMY KATEGORII

  • Zasady układania różnych rodzajów preparatów i produktów w aptece
  • Ergonomia i ekonomia regału – efekt widoczności
  • Wykorzystanie i ekspozycja materiałów POS ora ich efektywność
  • Nowoczesne rozwiązania w aspekcie wyróżnienia produktów w aptece

Jeżeli szukasz sprawdzonego partnera, który z pełnym zaangażowaniem i doświadczeniem pomoże rozwinąć Twój Biznes spotkaj się z nami. Porozmawiamy o możliwościach współpracy i wspólnie wypracujemy najlepsze rozwiązanie.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

image
http://tm360.pl/wp-content/themes/maple/
http://tm360.pl/
#d8d8d8
style2
paged
Trwa ładowanie...
//
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
on
yes
yes
off
on
off

Call Now Button