SPRZEDAŻ DORADCZA
W APTECE

Dlaczego szkolenie „Sprzedaż doradcza” Ci się przyda?

Najczęściej słyszę od farmaceutów, że ich obsługa pacjenta jest doskonała, bo się starają być mili i pomocni. Jednak obserwując zachowanie wielu farmaceutów w rzeczywistości podczas wizyt w aptekach, można zauważyć schematyczność, zdawkowy – krótki wywiad z pacjentem i „wciskanie” preparatów. Co sprawia, że pacjenci w aptece czują się traktowani bezosobowo a wielokrotnie nie potrafią oni zrozumieć „języka farmaceuty” gdyż nie jest on do nich dostosowany.

Szkolenie ma na celu pokazać, różne sposoby i narzędzia rozmowy z pacjentem, które może wykorzystać farmaceuta, aby pomóc w zrozumieniu jego oczekiwań. Podczas szkolenia farmaceuta dowie się jak przeprowadzić wywiad i argumentować pacjentowi językiem korzyści zakup. Dodatkowo zaprezentowane zostaną sposoby dotarcia do właściwych motywów zakupowych oraz pomocy podczas terapii łączonej.

Forma szkolenia

Rozmowy z pacjentem z różnymi problemami

Filmy prezentujące odpowiednie zachowania

Przykłady radzenia sobie z obiekcjami pacjenta

Warsztat z praktycznymi ćwiczeniami

Gotowe skrypty rozmów

Gotowe skrypty rozmów

aby budować autorytet w oczach pacjenta w oparciu o wiedzę i umiejętności sprzedażowe

8h ciężkiej pracy na szkoleniu

8h ciężkiej pracy na szkoleniu

…aby potem Twoja codzienna praca była o wiele lżejsza i jeszcze bardziej efektywna

Maks. 15 osób w grupie

Maks. 15 osób w grupie

Dbamy o to, aby liczebność grupy sprzyjała efektywnej i komfortowej nauce

Czego się nauczysz na szkoleniu?

  • Przyjaznego standardu rozmowy z pacjentem
  • Prowadzenia wywiadu aby odkryć prawdziwe potrzeby
  • Mówienia do pacjenta zrozumiałym dla niego językiem korzyści
  • Dostosowania się do osobowości pacjenta
  • Sprzedaży preparatów w terapii łączonej
  • Werbalnych i niewerbalnych oznak zainteresowania

Zapytaj o szczegóły szkolenia

Post by TM360

Dodaj komentarz