Trade marketing i sprzedaż – blog

Dowiedz się, jak sprzedawać efektywnie

Z roku na rok do Polski przybywa z zza zachodniej granicy setki nowych rozwiązań,  które mają na celu wesprzeć biznes, przedsiębiorców i pracowników. Jednym z nich jest unikatowa forma wystąpień motywacyjnych, nosząca nazwę power speech. Na czym ono polega?   Czym jest power speech?   Power speech to charakterystyczne i nieszablonowe wystąpienie doświadczonego mówcy, nieraz […]

Wrzesień 12, 2019

0

Co to jest merchandising? Istotą merchandisingu jest takie ułożenie asortymentu w sklepie, aby klient miał wygodę robienia zakupów oraz intuicyjnie podejmował decyzje odnośnie swoich potrzeb. W klasycznym podejściu możemy rozróżnić: field marketing, merchandising kategorii, ekspozycje producentów w punkcie sprzedaży.   Field marketing odnosi się przede wszystkim do organizacji powierzchni sklepu i maksymalnego wykorzystania potencjału placówki […]

Sierpień 19, 2019

0

Aby doskonalić wiedzę ekspercką na temat trade marketingu trzeba dobrze ugruntować podstawową wiedzę i określić podstawowe pojęcia. Co to jest trade marketing? Co to jest merchandising? Czym różni się field marketing od merchandisingu?   Co to jest trade marketing? Trade marketing to zestaw działań i rozwiązań marketingowych, które należy zastosować w punkcie sprzedaży w celu [...]

Lipiec 29, 2019

0

Żyj w obfitości 11 maja w Warszawie, odbyła się prawdopodobnie najciekawsza konferencja biznesowa w Polsce „Żyj w obfitości”. Organizatorem wydarzenia było Towarzystwo Biznesowe na czele z Maciejem Gnyszką. Konferencja była miejscem, w którym ludzie sukcesu dzielili się nie tylko biznesową wiedzą i doświadczeniem, ale również szeroko rozumianą życiową mądrością i wartościami. Do prowadzenia wykładów zostali zaproszeni praktycy – ludzie, którzy nie tylko osiągnęli biznesowy [...]

Czerwiec 30, 2019

0

Obecnie na rynku aptecznym widoczne są zmiany, które mają wpływ na zachowania pacjenta. Wprowadzane są nowe rozwiązania merchandisingowe stosowane od lat w pozostałych branżach. W aptekach dotychczas podstawowym kryterium rozmieszczenia preparatów w aptece były kryteria tematyczne (terapeutyczne). To jedne z podstawowych zasad merchandisingu odnoszące się to rozmieszczenia preparatów w aptece. Jeżeli przyjmiemy, że podstawowym celem [...]

Maj 9, 2019

0

Efekt obfitości - czemu to takie ważne? Jedną z zasad merchandisingu stosowaną przez sklepy jest efekt obfitości towarowej. Prostym językiem można powiedzieć: „dużo sprzedaje więcej” i tak rzeczywiście jest w praktyce. Zasadę tę dość łatwo wprowadzić w sklepie, gdyż nie wymaga stosowania specjalnych i tajemniczych technik merchandisingowych. Należy jednak zwracać uwagę na szczegóły nawet w tak [...]

Maj 9, 2019

0

Widzimy nieraz w sklepach klientów, którzy kierują się od razu w głąb sali sprzedaży, nie zwracając uwagi na towary znajdujące się przy wejściu. Może to oznaczać, że nie została odpowiednio zagospodarowana tzw. strefa dekompresji. Badania pokazują, że 95 % klientów zatrzymuje się dopiero po przejściu jednej trzeciej sali sprzedaży. Oznacza to, że aż 33 proc. powierzchni nie [...]

Maj 9, 2019

0

0
0
image
http://tm360.pl/wp-content/themes/maple/
http://tm360.pl/
#d8d8d8
style2
paged
Trwa ładowanie...
//
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
on
yes
yes
off
on
off

Call Now Button